Gå til innhold

Gugge rundt penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den ekle hvite guggen rundt penis for noe? Det lå som et tykt lag når man dro ned huden. 

Var en konkurranse på nett hvor man skulle se flere forskjellige videoer hvor det liksom skulle bli verre for hver video og da kom den opp. Nesten det desidert kvalmeste jeg har sett:kvalm:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smegma/kukost?

Anonymkode: 4f911...9ec

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smegma/kukost?

Anonymkode: 4f911...9ec

Okei takk:eeeh:

Skrevet

Skrap det av og smør på brødskiva. 😜

AnonymBruker
Skrevet

553671d1b86c7081458b4988.png

Nå trenger du ikke å kjøpe Kavli-tube på en stund.

Anonymkode: 3d033...198

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Det er i slike tilfeller jeg hater min egen nysgjerrighet, for i hvilken verden er det riktig å nå tenke: "Link???" 

:spy: 

Skrevet
19 timer siden, Rainstorm skrev:

Det er i slike tilfeller jeg hater min egen nysgjerrighet, for i hvilken verden er det riktig å nå tenke: "Link???" 

:spy: 

Vil du det? Kan sjekke om jeg finner den i så tilfelle. Var ei jente som skulle slikke det bort.

Gjest lipgloss
Skrevet

seriøst :)  visste du ikke dette,er du gammel nok til å være på kvinne guiden

Skrevet
Den Monday, April 25, 2016 at 21.22, Mysticgirl skrev:

Flæææænsost :fnise:

😂

• Liker 1
Skrevet
Den 4/25/2016 at 15.12, AnonymBruker skrev:

553671d1b86c7081458b4988.png

Nå trenger du ikke å kjøpe Kavli-tube på en stund.

Anonymkode: 3d033...198

:fnise: :skratte:

• 10 måneder senere...
Skrevet
På 25.4.2016 den 12.57, Nøste~ skrev:

Hva er den ekle hvite guggen rundt penis for noe? Det lå som et tykt lag når man dro ned huden. 

Var en konkurranse på nett hvor man skulle se flere forskjellige videoer hvor det liksom skulle bli verre for hver video og da kom den opp. Nesten det desidert kvalmeste jeg har sett:kvalm:

Det kalles kukost. Om man ikke har dusjet på noen dager så blir svetten og bakteriene til et hvitt stinkende belegg under forhuden. Og ja det er nasty - derfor dusjer jeg hver dag. 

Om ei jente slikker det bort kan hun bli alvorlig syk. Renslighet er en dyd!

Skrevet
38 minutter siden, WubWub skrev:

Det kalles kukost. Om man ikke har dusjet på noen dager så blir svetten og bakteriene til et hvitt stinkende belegg under forhuden. Og ja det er nasty - derfor dusjer jeg hver dag. 

Om ei jente slikker det bort kan hun bli alvorlig syk. Renslighet er en dyd!

Denne tråden er ett år gammel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Ikke enda 

Anonymkode: ca5e6...683

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Og den er fremdeles like dagsaktuell nå som da. Du tar opp en kjempe viktig problemstilling som mange andre kvinner land og strand undrer seg over daglig. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Og den er fremdeles like dagsaktuell nå som da. Du tar opp en kjempe viktig problemstilling som mange andre kvinner land og strand undrer seg over daglig. 

Ja det er sant.

AnonymBruker
Skrevet

.. tegn på at han er uhygienisk??

Anonymkode: 9b5eb...9a7

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg litt sånn småuggen jeg nå.. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Nøste~ skrev:

Ja det er sant.

Problemstillingen du bringer på banen er en av hovedårsakene til at diverse religioner krever at menn omskjærer seg. Omskjærte peniser får ikke kukost da det ikke finnes noe forhud for bakteriene og svetten å samle seg under. 

Selv syntes jeg omskjærte peniser ikke ser ut i måneskinn så jeg ville heller oppfordret mannfolka til å vaske seg oftere fremfor å mutilere kjønnsorganet sitt. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Problemstillingen du bringer på banen er en av hovedårsakene til at diverse religioner krever at menn omskjærer seg. Omskjærte peniser får ikke kukost da det ikke finnes noe forhud for bakteriene og svetten å samle seg under. 

Selv syntes jeg omskjærte peniser ikke ser ut i måneskinn så jeg ville heller oppfordret mannfolka til å vaske seg oftere fremfor å mutilere kjønnsorganet sitt. 

Haha er helt enig, men jeg har ikke sett en omskjært penis før da:laugh: Så med andre ord er de bare late for istedet for å vaske seg og være hygieniske så bare kutter de det rett av, hahaha :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...