Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lagret i dag et viktig word-dokument, men nå er det søkk vekke! 

Jeg gikk inn på word igjen for å lagre et nytt dokument for å se hvilken mappe den havnet i, og begge dokumentene har nok blitt lagret i en mappe kalt "Mine temaer". Denne mappen klarer jeg ikke finne noe sted! Og da finner jeg jo ikke det viktige dokumentet heller. hvordan skal jeg gå frem for å finne det? Har lett på Finder, og søkt etter navnet på både mappa og dokumentet. Klarer ikke finne det. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha lagret seg i en sky? På brettet mitt lagres dokumenter i one-drive. Krysser fingrene for at du finner dokumentet 😱

Skrevet
1 time siden, Sweetez skrev:

Jeg lagret i dag et viktig word-dokument, men nå er det søkk vekke! 

Jeg gikk inn på word igjen for å lagre et nytt dokument for å se hvilken mappe den havnet i, og begge dokumentene har nok blitt lagret i en mappe kalt "Mine temaer". Denne mappen klarer jeg ikke finne noe sted! Og da finner jeg jo ikke det viktige dokumentet heller. hvordan skal jeg gå frem for å finne det? Har lett på Finder, og søkt etter navnet på både mappa og dokumentet. Klarer ikke finne det. Hjelp?

Mappen mine temaer er nok ei mappe som du selv lagrer en mal f.eks. Skal nok være mulig å finne den igjen skulle tro, om du har tilgang.

Det du kan prøve pp, er åpne "Fil", der kan du gå nedover med musepila, og mener du vil få en mulighet litt nedover et sted å åpne dokumentet igjen, men da passe på å "Lagre som" til dokument mappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...