AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Sier på forhånd tusen takk til deg som vil spå meg! Noen som kan dette? Og har lyst til å bruke sine evner på meg? Er egentlig ikke noe konkret jeg lurer på. Er nysgjerrig på andres spåing, og det hadde vært spennende å se hva andre får opp om meg og tiden fram mot sommeren. Alltid fint å ha noe å se fram til. Takk igjen for at du vil bruke dine evner på meg! Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg spår at noen vil spå degAnonymkode: 93c5d...2eb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår at noen vil spå deg Anonymkode: 93c5d...2eb Din spådom har feilet, dessverre! Det er nok ingen som skriveglade klarsynte her inne. Ble glad for ditt smil da! Takk! Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg spår at du sannsynligvis bare vil få tullete svar her inne og at det er større sjanse for å få noe vettugt svar på et forum for spåing. F.eks. livsstilsguiden.no Men jeg har en anelse om at du spør her fordi du ville sette i gang en diskusjon og ikke egentlig var ute etter å bli spådd. Anonymkode: 179a8...c07
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din spådom har feilet, dessverre! Det er nok ingen som skriveglade klarsynte her inne. Ble glad for ditt smil da! Takk! Anonymkode: 56bed...da6 Om du har såpass hastverk at du trenger å bli spådd på timen så er det nok ikke så mye håp, men du kan jo høre med O.G og sjekke om hun er i det gavmilde hjørnet i dag. Anonymkode: 37294...ce1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Det blir like kjedelig frem til sommeren. Planen din om å komme i bedre form, har feilet. Stå på...ta kurs, så får du jobb. Han du er forelsket i, glem han. Ikke noe å satse på. Anonymkode: 5a449...7c5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår at du sannsynligvis bare vil få tullete svar her inne og at det er større sjanse for å få noe vettugt svar på et forum for spåing. F.eks. livsstilsguiden.no Men jeg har en anelse om at du spør her fordi du ville sette i gang en diskusjon og ikke egentlig var ute etter å bli spådd. Anonymkode: 179a8...c07 Takker deg for tipset til det andre stedet! Jeg ønsker faktisk veldig å bli spådd! Er ikke så kjent med dette forumet, og håpet på at det var mulig å treffe på noen klarsynte. Har lest andre tråder med mange tullesvar, så det ante meg at det kunne skje her også. Mitt spørsmål om å bli spådd er seriøst, og ikke bare for å sette igang en diskusjon. Takk igjen for tipset om livsstil guiden! Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du har såpass hastverk at du trenger å bli spådd på timen så er det nok ikke så mye håp, men du kan jo høre med O.G og sjekke om hun er i det gavmilde hjørnet i dag. Anonymkode: 37294...ce1 Neida, har ikke så hast! Så håpet er fortsatt her! Håpet bare på at det skulle strømme inn spådommer Sett andre liknende tråder der svar mange svar har kommet fort. Vet ikke hvem O.G er, men skal prøve å finne ut. Tusen takk for tipset! Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Hva er det her med å ikke være kreativ, men å ville være kreativ? Anonymkode: 9783f...1a2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det her med å ikke være kreativ, men å ville være kreativ? Anonymkode: 9783f...1a2 Kan vel si at jeg er svært så kreativ, og har en "million" ting jeg har lyst til å gjøre og lage. Så lar det seg ikke alltid gjøre av ulike grunner.. Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 Spår i menneskers etterlatenskaper (kaffegrut, osv,) men vanskelig når du poster anonymt.... :/ Anonymkode: 979b0...38c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir like kjedelig frem til sommeren. Planen din om å komme i bedre form, har feilet. Stå på...ta kurs, så får du jobb. Han du er forelsket i, glem han. Ikke noe å satse på. Anonymkode: 5a449...7c5 Hmm, flere måter jeg kan tolke dette på, på en måte stemmer det ikke, og på en annen så gjør det det.. Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel si at jeg er svært så kreativ, og har en "million" ting jeg har lyst til å gjøre og lage. Så lar det seg ikke alltid gjøre av ulike grunner.. Anonymkode: 56bed...da6 Ja, det var det første jeg tenkte på her. Det har med din holdning å gjøre da. Du kan godt være kreativ alikevel. Ikke la noen andre dominere deg og tankemåten din ihvertfall. Du kan organisere og så får du det til. Anonymkode: 9783f...1a2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #14 Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det første jeg tenkte på her. Det har med din holdning å gjøre da. Du kan godt være kreativ alikevel. Ikke la noen andre dominere deg og tankemåten din ihvertfall. Du kan organisere og så får du det til. Anonymkode: 9783f...1a2 Spot On på den! Anonymkode: 56bed...da6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #15 Skrevet 25. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spår i menneskers etterlatenskaper (kaffegrut, osv,) men vanskelig når du poster anonymt.... :/ Anonymkode: 979b0...38c Svarte på denne tidligere, men ser svaret ikke ble lagret. Spennende med spåing i grut! Alltid vært imponert over de som kan det! Da kunne du ikke spådd meg uansett da, da jeg ikke har drukket kaffe hos deg?! Anonymkode: 56bed...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå