Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier på forhånd tusen takk til deg som vil spå meg! Noen som kan dette? Og har lyst til å bruke sine evner på meg? Er egentlig ikke noe konkret jeg lurer på. Er nysgjerrig på andres spåing, og det hadde vært spennende å se hva andre får opp om meg og tiden fram mot sommeren. Alltid fint å ha noe å se fram til. Takk igjen for at du vil bruke dine evner på meg! 

Anonymkode: 56bed...da6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spår at noen vil spå deg:)

Anonymkode: 93c5d...2eb

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spår at noen vil spå deg:)

Anonymkode: 93c5d...2eb

Din spådom har feilet, dessverre! Det er nok ingen som skriveglade klarsynte her inne. Ble glad for ditt smil da! Takk! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spår at du sannsynligvis bare vil få tullete svar her inne og at det er større sjanse for å få noe vettugt svar på et forum for spåing. F.eks. livsstilsguiden.no 

Men jeg har en anelse om at du spør her fordi du ville sette i gang en diskusjon og ikke egentlig var ute etter å bli spådd. 

Anonymkode: 179a8...c07

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din spådom har feilet, dessverre! Det er nok ingen som skriveglade klarsynte her inne. Ble glad for ditt smil da! Takk! :) 

Om du har såpass hastverk at du trenger å bli spådd på timen så er det nok ikke så mye håp, men du kan jo høre med O.G og sjekke om hun er i det gavmilde hjørnet i dag.

Anonymkode: 37294...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Det blir like kjedelig frem til sommeren. Planen din om å komme i bedre form, har feilet. Stå på...ta kurs, så får du jobb. Han du er forelsket i, glem han. Ikke noe å satse på.

Anonymkode: 5a449...7c5

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spår at du sannsynligvis bare vil få tullete svar her inne og at det er større sjanse for å få noe vettugt svar på et forum for spåing. F.eks. livsstilsguiden.no 

Men jeg har en anelse om at du spør her fordi du ville sette i gang en diskusjon og ikke egentlig var ute etter å bli spådd. 

Anonymkode: 179a8...c07

Takker deg for tipset til det andre stedet! Jeg ønsker faktisk veldig å bli spådd! Er ikke så kjent med dette forumet, og håpet på at det var mulig å treffe på noen klarsynte. Har lest andre tråder med mange tullesvar, så det ante meg at det kunne skje her også. Mitt spørsmål om å bli spådd er seriøst, og ikke bare for å sette igang en diskusjon. Takk igjen for tipset om livsstil guiden! 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har såpass hastverk at du trenger å bli spådd på timen så er det nok ikke så mye håp, men du kan jo høre med O.G og sjekke om hun er i det gavmilde hjørnet i dag.

Anonymkode: 37294...ce1

Neida, har ikke så hast! Så håpet er fortsatt her! Håpet bare på at det skulle strømme inn spådommer ;) Sett andre liknende tråder der svar mange svar har kommet fort. Vet ikke hvem O.G er, men skal prøve å finne ut. Tusen takk for tipset! 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det her med å ikke være kreativ, men å ville være kreativ?

Anonymkode: 9783f...1a2

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det her med å ikke være kreativ, men å ville være kreativ?

Kan vel si at jeg er svært så kreativ, og har en "million" ting jeg har lyst til å gjøre og lage. Så lar det seg ikke alltid gjøre av ulike grunner.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Spår i menneskers etterlatenskaper (kaffegrut, osv,) men vanskelig når du poster anonymt.... :/

Anonymkode: 979b0...38c

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir like kjedelig frem til sommeren. Planen din om å komme i bedre form, har feilet. Stå på...ta kurs, så får du jobb. Han du er forelsket i, glem han. Ikke noe å satse på.

Anonymkode: 5a449...7c5

Hmm, flere måter jeg kan tolke dette på, på en måte stemmer det ikke, og på en annen så gjør det det..

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel si at jeg er svært så kreativ, og har en "million" ting jeg har lyst til å gjøre og lage. Så lar det seg ikke alltid gjøre av ulike grunner.. ;)

Ja, det var det første jeg tenkte på her. Det har med din holdning å gjøre da. Du kan godt være kreativ alikevel. :) Ikke la noen andre dominere deg og tankemåten din ihvertfall. Du kan organisere og så får du det til.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var det første jeg tenkte på her. Det har med din holdning å gjøre da. Du kan godt være kreativ alikevel. :) Ikke la noen andre dominere deg og tankemåten din ihvertfall. Du kan organisere og så får du det til.

Spot On på den! :)

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spår i menneskers etterlatenskaper (kaffegrut, osv,) men vanskelig når du poster anonymt.... :/

Anonymkode: 979b0...38c

Svarte på denne tidligere, men ser svaret ikke ble lagret. Spennende med spåing i grut! :) Alltid vært imponert over de som kan det! Da kunne du ikke spådd meg uansett da, da jeg ikke har drukket kaffe hos deg?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...