AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Veit nokon om ein slik app som hjelper med å lage budsjett og styre økonomien og slikt? Eg leste i ein artikkel at det finnes slike i Noreg, men har aldri høyrd om dei tidligare. Eg vil gjerne også høyre om personlige erfaringar, om dei er verdt å laste ned osv. Og gjerne gratis-appar, men hvis det er ein skikkelig bra ein, kan den koste litt. Anonymkode: caa6d...43c
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Veit nokon om ein slik app som hjelper med å lage budsjett og styre økonomien og slikt? Eg leste i ein artikkel at det finnes slike i Noreg, men har aldri høyrd om dei tidligare. Eg vil gjerne også høyre om personlige erfaringar, om dei er verdt å laste ned osv. Og gjerne gratis-appar, men hvis det er ein skikkelig bra ein, kan den koste litt. Anonymkode: caa6d...43c Tink eller Thoshl.com Begge har smart telefon apper, og Toshl har også en nettside
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Det er bevist at om man skriver ned mål eller planer for hånd, så er det mye mer sannsynlig at personen gjennomfører det. Så ta fram ark og blyant du! Anonymkode: 3df57...570
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Bruk nettbankens løsninger. Anonymkode: 7d241...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå