Gå til innhold

Når er det ok å si "glad i deg"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr og har kommet dit at jeg har lyst til å si at jeg er glad i han. Ikke elsker han, men glad i han. 

Det er nok litt tidlig så jeg tror jeg skal vente til vi ihvertfall er et offisielt par. Men jeg er bare så forelska og glad i han at jeg Har bare lyst til å gi han alt jeg har. 

Er det dumt å si det før man er sammen en gang? Eller kan det være en koselig ting å si uansett? 

Jeg ber ihvertfall at jeg hadde blitt glad om han hadde sagt til meg at han er glad i meg. Men mulig jeg er mer glad i han enn i mvendt;)

hva tenker dere? 

Anonymkode: 4fad7...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at om det føles naturlig å si det nå, så bare si det!

Drit i regler, bare vær deg selv :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg sa "jeg er blitt ganske glad i deg, jeg", etter noen måneder. Jeg synes selv det er utrolig godt når han sier at han er glad i meg :rodmer: Det er jo en veldig fin ting å si, så tror ikke du skal være redd for å si det. Hvor lenge har dere datet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når man føler for det, men skill mellom betatt forelska og ordentlig glad i. Du ville kanskje godt gjennom ild og vann for han nå, men ville du gjort det samme om tre år selvom dere ikke ble sammen?  Jeg ville ventet minst 15-20 treff og til vi hadde blitt ordentlig kjent med tankene og hverandres indre, vært igjennom litt sammen liksom, og ikke bare sagt det fordi jeg var forelska og håpet noe kunne utvikle seg. 

Anonymkode: 2ec6c...acf

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man føler for det, men skill mellom betatt forelska og ordentlig glad i. Du ville kanskje godt gjennom ild og vann for han nå, men ville du gjort det samme om tre år selvom dere ikke ble sammen?  Jeg ville ventet minst 15-20 treff og til vi hadde blitt ordentlig kjent med tankene og hverandres indre, vært igjennom litt sammen liksom, og ikke bare sagt det fordi jeg var forelska og håpet noe kunne utvikle seg. 

15-20 treff for å si at man er glad i noen? :klo:

Anonymkode: f3ef5...530

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Den 25. april 2016 at 9.50, Pompom skrev:

Jeg sa "jeg er blitt ganske glad i deg, jeg", etter noen måneder. Jeg synes selv det er utrolig godt når han sier at han er glad i meg :rodmer: Det er jo en veldig fin ting å si, så tror ikke du skal være redd for å si det. Hvor lenge har dere datet?

Det er akkurat det som er tingen..vi har bare truffet hverandre i litt over 2 uker.  Derfor er jeg så redd for å si noe dumt og ødelegge alt sammen. Sjansen for at han blir skremt i stikker er jo der.  Det er flere ganger jeg har vært på nippet til å si det med uhell. 

Hilsen ts 

Anonymkode: 4fad7...eee

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

15-20 treff for å si at man er glad i noen? :klo:

Anonymkode: f3ef5...530

Ja det er da hvertfall ikke noe man sier etter bare.noen uker! 

Skrevet

Du sier det når du føler det, om personen faktisk ikke er helt der enda, det kan ikke du styre, forhåpentligvis så er han like glad i deg som du er i han :)

Skrevet

Si det når du føler for det du. Men du kan jo tenke litt på hvordan du sier det. I en så tidlig fase som dere er nå så ville jeg nok heller sagt "jeg liker deg veldig godt" eller "jeg begynner å bli glad i deg" heller enn "jeg er glad i deg". Så tidlig så kan det faktisk virke litt skremmende hvis en tydelig viser masse følelser og den andre kanskje ikke har kommet like langt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...