Gå til innhold

Hva kan det være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Beklager oversikten, men visste ikke helt hva jeg skulle skrive for at det skal passe.

Har ei i familie som jeg ikke har snakket med på flere år, grunnet at jeg ikke likte væremåten hennes ovenfor meg. Jeg ble på en måte alltid såret osv..  Vel, nå etter mange år har vi opprettet kontakt igjen. Jeg husker at jeg tenkte hvor mye hun hadde forandret seg, altså positivt. Og jeg likte henne mer og mer. 

Nå er jeg og mannen i den fasen at vi selger drømmehjemmet vårt, og hun har alltid syntes at vi har kjempefint hus. Og helt siden vi sa til henne at vi skal selge, så har hun sendt meg mld på viber, daglig, med tekst "drømmehus", "skulle ønske det var mitt", osv.. Og hun engasjerte seg også en del i det, hvordan det gikk med valg av megler, takstmann, fotografen.. Er vi fornøyde med bildene etc.. Og måtte sende henne mld når huset kom på Finn. 

Når huset kom på Finn, sendte jeg henne mld og etter 45 min skrev hun "det var fint". Og dagen etter, hele henne var forandret, kroppsspråket var totalt annerledes. Nevnte ikke huset en eneste gang. Hun som var såååå engasjert og snakket bare om vårt hus sa ikke en eneste ord om det. 

Hvorfor det? Hva kan årsaken være?

Hun er forandret til det positive men jeg merker at hun fortsatt er den samme. 

Anonymkode: 8959f...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...