Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for at hun ikke får jerngrep om ungene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Partneren min er oppvokst med en kontrollerende og manipuleres psykopat av en mor. Av en uforståelig årsak, tross i at hun har ødelagt hele oppveksten og mye annet i livet, ønskes det fortsatt kontakt med dette vesenet. Som hater meg; det er helt på sin plass, jeg har nemlig stjålet noe fra henne (ungen hennes). Syke menneske.

Jeg har barn, som jeg ikke ønsker skal ha mer enn overfladisk kontakt med henne. Hun manipulerer så til de grader. Noen sett "alle elsker Raymond"? Der har du henne, moren til Raymond. Selv samboeren min ser likheten. 

Vi flyttet 1 time unna dem og det har hjulpet i stor grad, men jeg bekymrer meg. Hun er gammel og skrantende, men jeg er livredd for at hun skal manipulere barna mine. De er enda små. Men jeg vet at en eller annen samtale om dette må finne sted om endel år. Vet bare ikke hva jeg skal si eller gjøre for at de skal forstå at de må holde avstand. 

Alle som har vært borti psykopater vet hvordan de kan fremstå som omgjengelige og OK det ene øyeblikket. Men så kommer all dritten.. 

Anonymkode: 82198...a1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å forklare sånt for barn. De er veldig lojale, og folk med sosiopatiske trekk kan være gode til å "opptre". Mitt råd vil derfor være å begrense kontakt, ikke tillate at de er alene sammen og svare om de spør. Etterhvert vil de oppdage at noe er rart, de vil også lese din reaksjon på situasjoner og forstå at noe er galt. 

Min erfaring, men her er det min far jeg har erfaring fra.

Anonymkode: 17606...0ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...