AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Like før uttak og innsett her.... - og jeg lurer litt på statistikken her? 🙄 hvor mange forsøk hadde dere før dere lyktes? Og hvilken årsak til ivf? Min er tette betente eggledere, ikke funnet noe annet. Så da er jeg jo litt nysgjerrig da.... Om det er noen som HAR lyktes på 1.forsøket? Sitter med blandede følelser. Har lyst til å håpe på lykken første gangen, men samtidig sier pessimisten i meg at jeg må ikke håpe for mye, så fallhøyden ikke blir så stor😳 ha en fin natt❤️ Anonymkode: a0c34...ccc
Ayesh Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg går også på spøyter. Venter på uttak/innsett denne uken 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 50 minutter siden, Ayesh skrev: Jeg går også på spøyter. Venter på uttak/innsett denne uken Samme gjør jeg... Ultralyd idag faktisk.... Porsgrunn? Anonymkode: a0c34...ccc
Harlekin Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Jeg lyktes på 1. forsøk med førstemann og på 2. tellende forsøk med andremann (fortsatt gravid). Årsaken var redusert sædkvalitet.
Gjest Sisti Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Lyktes på 1. forsøk. Manglende/uregelmessig EL hos meg, og redusert sædkvalitet var årsaken.
Ayesh Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme gjør jeg... Ultralyd idag faktisk.... Porsgrunn? Anonymkode: a0c34...ccc Jeg har også levert blod prøver idag kl 9. Venter på kontroll som er 14:20 i dag.☺ Jeg holder til rikshospitalet 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Så deilig det er å høre at folk lykkes på 1.❤️ Veldig glad på deres vegne også😉 Jeg håper jo selvfølgelig det skal klaffe på 1 her også... For den tørnen det er på medisiner , unner jeg ingen. har dessverre fått mange plager 😝 Samtidig som det er litt av prosess psykisk. All ære til dem som prøver i årevis med ivf👏🏻 Anonymkode: a0c34...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 11 timer siden, Ayesh skrev: Jeg har også levert blod prøver idag kl 9. Venter på kontroll som er 14:20 i dag.☺ Jeg holder til rikshospitalet Håper alt gikk bra idag❤️ Her måtte man forlenge medisinbruken, da eggposer ikke var store nok😔 Og jeg som har reagert så mye på medisinene... Anonymkode: a0c34...ccc
Ayesh Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper alt gikk bra idag❤️ Her måtte man forlenge medisinbruken, da eggposer ikke var store nok😔 Og jeg som har reagert så mye på medisinene... Anonymkode: a0c34...ccc Nei der gikk ikke bra. Idag er speøytedag 11. Men egget vokser ikke. Den er bare 10 mm. Skal bruke medisinen til torsdag så ny kontroll på fredag. Har ikke det skjedd noe til da så må forsøket avbrytes. Har hatt et avbrutt forsøk før også
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #11 Skrevet 26. april 2016 14 timer siden, Ayesh skrev: Nei der gikk ikke bra. Idag er speøytedag 11. Men egget vokser ikke. Den er bare 10 mm. Skal bruke medisinen til torsdag så ny kontroll på fredag. Har ikke det skjedd noe til da så må forsøket avbrytes. Har hatt et avbrutt forsøk før også Huffda:/ det var ikke noe særlig da:/ mine hadde vokst litt de altså, men det går tregt da😜Tror de største var cirka 14 mm.. Går på 200 IE Puregon daglig.. Begynte på sprøytene 14 april da, så vi ligger vel igrunn relativt likt i løypa. Ny ultralyd imorgen👍 Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: a0c34...ccc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #12 Skrevet 26. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Huffda:/ det var ikke noe særlig da:/ mine hadde vokst litt de altså, men det går tregt da😜Tror de største var cirka 14 mm.. Går på 200 IE Puregon daglig.. Begynte på sprøytene 14 april da, så vi ligger vel igrunn relativt likt i løypa. Ny ultralyd imorgen👍 Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: a0c34...ccc Har du bare ett egg? Anonymkode: a0c34...ccc
Ayesh Skrevet 26. april 2016 #13 Skrevet 26. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda:/ det var ikke noe særlig da:/ mine hadde vokst litt de altså, men det går tregt da😜Tror de største var cirka 14 mm.. Går på 200 IE Puregon daglig.. Begynte på sprøytene 14 april da, så vi ligger vel igrunn relativt likt i løypa. Ny ultralyd imorgen👍 Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: a0c34...ccc Takk. Hvorfor øker de ikke dosen din?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 Jeg lykkes på forste forsø, dog med insett to mnd etter uttak. Ble totalfrys av alle egg på grunn av overstimulering. Fikk ut 39 egg, og hadde enda flere eggposer. Ikke særlig hyggelig!!! Men eggene var gode og fikk satt inn ett to mnd etter og foreløpig er det klaff. Er 4+0 i dag. Hadde INGEN tro på klaff første forsøk. Stirret tomt på testen når den blei positiv, testa jo bare for å bekrefte negativ liksom, sånn helt TOTALT uten håp eller forventning. Krysser fingre for at spira fortsetter spire. Er uforklarlig barneløs forresten. Odsene for å lykkes når man treffer rett stimulering er jo veldig gode om man orker å gi det noen sjangser. Men jeg er litt overrakset av å høre om de med pcos som settes på lang protokoll og de som har vært understimulerte som settes på ny kort protokoll. Anonymkode: 10986...82c 1
Nepenthe Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 Vi lyktes på 1. forsøk :-) Ingenting galt hos noen av oss som forklarer ufrivillig barnløshet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #16 Skrevet 27. april 2016 18 timer siden, Ayesh skrev: Takk. Hvorfor øker de ikke dosen din? Nå var det endelig klart for en eggløsnings sprøyte ikveld, så da er ikke dosen noe å tenke på:) men aner ikke hvorfor, mulig redd for overstimulering? Nå var det klart , og til fredag blir det uttak❤️ Og innsett mandagen;) Anonymkode: a0c34...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #17 Skrevet 27. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lykkes på forste forsø, dog med insett to mnd etter uttak. Ble totalfrys av alle egg på grunn av overstimulering. Fikk ut 39 egg, og hadde enda flere eggposer. Ikke særlig hyggelig!!! Men eggene var gode og fikk satt inn ett to mnd etter og foreløpig er det klaff. Er 4+0 i dag. Hadde INGEN tro på klaff første forsøk. Stirret tomt på testen når den blei positiv, testa jo bare for å bekrefte negativ liksom, sånn helt TOTALT uten håp eller forventning. Krysser fingre for at spira fortsetter spire. Er uforklarlig barneløs forresten. Odsene for å lykkes når man treffer rett stimulering er jo veldig gode om man orker å gi det noen sjangser. Men jeg er litt overrakset av å høre om de med pcos som settes på lang protokoll og de som har vært understimulerte som settes på ny kort protokoll. Anonymkode: 10986...82c Oj😳 Det var mange egg🙈 Var på ultralyd idag. Alt er klart for uttak fredag og innsett mandag. så deilig det må være å lykkes på 1. Forsøk❤️ Jeg skjønner tankegangen din godt. Jeg er livredd selv for å ønske for mye... er det 3 mnd tiden er til det (svangerskapet)skal være "trygt".... Anonymkode: a0c34...ccc
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #18 Skrevet 27. april 2016 Klaffet på tredje ordinære forsøk, hadde ett frys imellom. Jeg har PCOS, i tillegg til egg som ikke lar seg befrukte pga hard hinne. Måtte ha ICSI pga det. Anonymkode: 04c33...e7d
Ayesh Skrevet 27. april 2016 #19 Skrevet 27. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var det endelig klart for en eggløsnings sprøyte ikveld, så da er ikke dosen noe å tenke på:) men aner ikke hvorfor, mulig redd for overstimulering? Nå var det klart , og til fredag blir det uttak❤️ Og innsett mandagen;) Anonymkode: a0c34...ccc Wowww håper alt skal gå bra og at du blir gravid 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #20 Skrevet 29. april 2016 Her ble det ut 12 egg, så tlf fra lab imorgen blir spennende❤️ Men fy flate hvor vondt det gjorde😳😫 Anonymkode: a0c34...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå