AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hei! Jeg klarer ikke å finne igjen tråden, men en bruker her tipset altså for en stund siden (en uke? en måned?) om en nude strømpebukse, muligens fra HM, som visstnok så veldig naturlig ut. Jeg har veldig lyst til å finne ut hvilken strømpebukse det var, for jeg trenger noe slikt! Anonymkode: f5a5e...f1b 1
Salka Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 *følge med* Jeg trenger også en sånn, men jeg hater disse såkalt "solbrune" strømpebuksene, ser bare fake og gammel dame ut. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Ja, jeg trenger noe som er veldig tynt og som verken blir for matt eller for blank, så usynlig og forskjønnende som mulig. Håper det kommer en redningskvinne hit til oss! Anonymkode: f5a5e...f1b 1
Salka Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg trenger noe som er veldig tynt og som verken blir for matt eller for blank, så usynlig og forskjønnende som mulig. Håper det kommer en redningskvinne hit til oss! Anonymkode: f5a5e...f1b Akkurat det jeg trenger og! Håper det kommer en redningskvinne som kan redde oss skjønne jomfruer i nød, ja!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Hva med denne? 5 stk for 59,- på Boots https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=5543961&c=11317093&g=false&ref=search Anonymkode: de3af...f70
Vantage Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Hei, om det ikke er en redningskvinne så kanskje en mann kan redde dere Prøv Oroblu Pearl Second Skin. Den er 15 denier og finnes i nordiske hudfarger: http://www.pantyhosehq.com/pantyhose-c1/pearl-15-pantyhose-save-68-p1136 Selges på mange klesbuikker og på Kicks Steen & Strøm hvis jeg ikke husker feil. I tillegg har Lindex en light support strømpebukse i 40 denier som er fin i teksturen og passer godt i fargen til de fleste nordiske ben. Den har også litt støtte, gjør bare bena penere i formen. Den oppgis i 40 denier, men oppleves som 15 denier:http://www.lindex.com/no/undertoey/stroempebukser-leggings/stoette/7080570/Stroempebukse-med-lett-stoette,-40-DEN/?styleId=38238781 Enjoy, Vantage
Gjest Tigress Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 MIn røynsle er at alt over 15 denier diverre ser kunstig ut i dagsljos. 15 denier funkar fint om vinteren i dempa kveldsljos, og då brukar eg faktisk enklaste sort: den som heiter "champagne" frå HM. Ganske greitt hald er det også. Om sommaren og ute, derimot, har eg komme til at Pierre Robert sine "Touch of tan" i 10 denier er heilt supre. Om sommaren må dei ha litt skin i seg for å ikkje sjå kunstige ut, og desse har det. På litt fråstand er dei usynlege, på nært hald kan ein sjå dei, men dei berre gjer huda på beina penare. Dei er flotte. Andre produsentar har sikkert liknande, men eg trur trikset er å gå for 10 denier eller tynnare.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med denne? 5 stk for 59,- på Boots https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=5543961&c=11317093&g=false&ref=search Anonymkode: de3af...f70 Tusen takk for tipset, men jeg trenger erfaringer! Har du prøvd dem? 9 timer siden, Vantage skrev: Hei, om det ikke er en redningskvinne så kanskje en mann kan redde dere Prøv Oroblu Pearl Second Skin. Den er 15 denier og finnes i nordiske hudfarger: http://www.pantyhosehq.com/pantyhose-c1/pearl-15-pantyhose-save-68-p1136 Selges på mange klesbuikker og på Kicks Steen & Strøm hvis jeg ikke husker feil. I tillegg har Lindex en light support strømpebukse i 40 denier som er fin i teksturen og passer godt i fargen til de fleste nordiske ben. Den har også litt støtte, gjør bare bena penere i formen. Den oppgis i 40 denier, men oppleves som 15 denier:http://www.lindex.com/no/undertoey/stroempebukser-leggings/stoette/7080570/Stroempebukse-med-lett-stoette,-40-DEN/?styleId=38238781 Det var slett ikke meningen å ekskludere menn med strømpekunnskap! Oroblu-strømpene du lenket til, så veldig interessante ut! "Second Skin", det liker jeg. Og i utgangspunktet skvatt jeg veldig da du tipset om en 40 denier, men hvis den faktisk opplever som 15, så... Men jeg er virkelig skeptisk til om den kan se helt naturlig ut? 6 timer siden, Tigress skrev: MIn røynsle er at alt over 15 denier diverre ser kunstig ut i dagsljos. 15 denier funkar fint om vinteren i dempa kveldsljos, og då brukar eg faktisk enklaste sort: den som heiter "champagne" frå HM. Ganske greitt hald er det også. Om sommaren og ute, derimot, har eg komme til at Pierre Robert sine "Touch of tan" i 10 denier er heilt supre. Om sommaren må dei ha litt skin i seg for å ikkje sjå kunstige ut, og desse har det. På litt fråstand er dei usynlege, på nært hald kan ein sjå dei, men dei berre gjer huda på beina penare. Dei er flotte. Andre produsentar har sikkert liknande, men eg trur trikset er å gå for 10 denier eller tynnare. Tusen takk for tips! Anonymkode: f5a5e...f1b
Leonetta Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Denne? Heidichic anbefaler de på bloggen sin
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 5 minutter siden, Leonetta skrev: Denne? Heidichic anbefaler de på bloggen sin Takk! Kanskje det var denne, ja?! Jeg vet ikke hvem Heidichic er, men hun hørtes veldig chic ut! Anonymkode: f5a5e...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 Ja, nå har jeg sjekket bloggen hennes, og jeg tipper det var akkurat denne. Tusen takk! Da blir det en tur på HM på meg i dag, og så kan jeg eventuelt undersøke noen av de mer kostbare tipsene her hvis denne ikke skulle fungere så bra på meg. Nå kan vi shoppe, @Salka! Anonymkode: f5a5e...f1b
Leonetta Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, nå har jeg sjekket bloggen hennes, og jeg tipper det var akkurat denne. Tusen takk! Da blir det en tur på HM på meg i dag, og så kan jeg eventuelt undersøke noen av de mer kostbare tipsene her hvis denne ikke skulle fungere så bra på meg. Nå kan vi shoppe, @Salka! Anonymkode: f5a5e...f1b Så bra! Du får legge ut en kommentar om hva du syns
Salka Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, nå har jeg sjekket bloggen hennes, og jeg tipper det var akkurat denne. Tusen takk! Da blir det en tur på HM på meg i dag, og så kan jeg eventuelt undersøke noen av de mer kostbare tipsene her hvis denne ikke skulle fungere så bra på meg. Nå kan vi shoppe, @Salka! Anonymkode: f5a5e...f1b Yeeeeey!
Vantage Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Den 25.04.2016 at 16.17, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset, men jeg trenger erfaringer! Har du prøvd dem? Det var slett ikke meningen å ekskludere menn med strømpekunnskap! Oroblu-strømpene du lenket til, så veldig interessante ut! "Second Skin", det liker jeg. Og i utgangspunktet skvatt jeg veldig da du tipset om en 40 denier, men hvis den faktisk opplever som 15, så... Men jeg er virkelig skeptisk til om den kan se helt naturlig ut? Tusen takk for tips! Anonymkode: f5a5e...f1b Hei igjen. De 40 denier strømpene fra Lindex ser ut som 15 som jeg sa. Dere må ikke se dere blind på denier-tallet, for det er ikke slik at en strømpe i 40.60 eller 70 denier alltid er tett, det har med hva slags garn som er brukt og hvordan den er vevd. Google det gjerne, så lærer dere litt som kan brukes ved strømpekjøp, som gjør at du kan gå med lekre ben hele året!! Enjoy, Vantage
Salka Skrevet 28. april 2016 #15 Skrevet 28. april 2016 Denier har mye med slitestyrke å gjøre også ja, ikke bare tetthet/tykkelse. Det brukes på hestedekken også og et dekken på 1250D er jo mye mer slitesterkt enn et på 600 uten at det trenger å være tykkere for det. Snakker da om ufôrede dekken. Men stoffet er selvsagt kraftigere på 1250D siden det er mye mer slitesterkt. Så en strømpebukse på 40 denier som ser ut som en på 15 høres jo bærre lækkert ut! Like lekker samtidig som den er mer slitesterk må jo bli bra! For det er ingen hemmelighet at strømpebukser på 10 og 15 denier er veeeeldig lett å ødelegge. Akkurat som at et hestedekken på 1250 tåler mye mer lek og herjing enn et på 600. Uten sammenlikning for øvrig, men denier er denier. Har bestilt den fra hm og skal på cubus en tur idag, så da skal jeg sjekke ut den fra oroblu. Kanskje bestille den fra lindex også om jeg ikke rekker innom en lindex før jeg trenger strømpisen. Er ikke lindex på senteret jeg skal innom idag, nemlig. Uansett får man jo aldri nok strømpebukser. Og de med færrest denier går jo så fort i stykker uansett, så må ha backup.
tirben Skrevet 5. mai 2016 #16 Skrevet 5. mai 2016 Ville styrt unna de billige., som pierre robert, HM, og bik bok...... Jeg har aldri funnet noen fine der. Kjøper alltid enten wolford eller oroblu. Ja de er dyrere, men de er så mye finere og faktisk mer holdbare, så det lønner seg i lengden. Unngå de med sine. Jeg har erfaring med forskjellige fra 5-20 denier. De med 5 den er selvfølgelig ikke like holdbare! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå