Gå til innhold

Hvorfor må jeg ha kjærester jeg ikke har? tegn på stoff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En bekjent finner opp at jeg har svigermødre, og kjærester. Hvordan får jeg de til å slutte?

Jeg har ofte lurt på om de går på mye stoff, for historien er skikkelig rar og jeg kjenner meg ikke igjen i historien. Kan det være at personen bruker stoff når de sier sånt?

Anonymkode: 5b9ce...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en bekjent er det jo bare å slutte å snakke med personen.

Jeg klarer aldri å huske hvem som er hvem, kanskje du ligner på noen andre? 10% av befolkningen har rusproblemer, så hvis du er i et rom med 9 andre personer og du og de 8 andre ikke har rusproblemer kan du være sikker på at det er din bekjente (merk: jeg er ikke så himla god på statistikk).

Du kan jo også si at du i forbindelse med en barnefordelingssak må avgi urinprøve og spørre hen om du kan få litt av hens urin. Hvis hen sier nei er han nok ruset, og hvis hen sier ja kan du jo bare teste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok iallefal, har du prøvd å konfrontere? Kanskje det er en misforståelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skrev "en bekjent", men sier "de". Er det en eller flere? 

Hva som ligger til grunn, har jeg ingen svar på. 

Anonymkode: 536ef...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn på stoff eller psykose. Uansett tegn på at du ikke trenger å omgås personen. For det hørtes bare rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, lovedrug skrev:

Nei,du kan ikke regne med at de bruker stoff fordi at de er drittfolk. 

Jeg har ikke sagt at dem er noen drittfolk. Det er andre mennesker som kaller det drittfolk. Jeg konkluderte med at dem kanskje tok mye stoff. Men jeg vet ikke, og aner ikke om det er 100% sikkert, men jeg har aldri kalt dem noen drittfolk. 

Hvis det ikke er stoff, kanskje det er en kulturkollisjon? Jeg er byjente og de er i fra bygda. Kanskje det er der det ligger rett og slett?

De er flere kjære Anonymkode: 536ef...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at dem er noen drittfolk. Det er andre mennesker som kaller det drittfolk. Jeg konkluderte med at dem kanskje tok mye stoff. Men jeg vet ikke, og aner ikke om det er 100% sikkert, men jeg har aldri kalt dem noen drittfolk. 

Hvis det ikke er stoff, kanskje det er en kulturkollisjon? Jeg er byjente og de er i fra bygda. Kanskje det er der det ligger rett og slett?

De er flere kjære Anonymkode: 536ef...1e7

Vil bare legge til at jeg ikke tror at alle dem tar stoff, men at jeg tror noen av dem gjør det. okey, ikke verdens undergang, men hvis jeg sporer av denne tråden og deler den til et nytt tema:

Det hele går veldig mye på at personen(e) sier mye rart. Om de fleste egentlig. :) 

Jeg vet i allefall (siden vi har gått i barnehage i sammen) at naboen hans knipser E'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...