Gå til innhold

Les dette

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :hoho:

Ikek bare feit, men dum!!

Skrevet

ÅÅÅhh,...den kaka på bildet såg god ut!!

Skrevet
ÅÅÅhh' date='...den kaka på bildet såg god ut!![/quote']

Ikke vær dum nå Clea :hoho:

Skrevet
:kvalm: Trøster meg med at jeg ikke liker sånne kaker. :ler:
Gjest Catwoman
Skrevet

Men man kan jo bli dum av så¨mye visstnok. Dum av kake, dum av å spise mye og sikkert dum av å spise for lite og, dum av røyke.

Men man blir smart av å ha sex har jeg lest.... så hvis man veier opp med sex etter kakespisinga så går det sikkert opp i opp. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var testa på rotter, ikke sant? Ergo det er kun rotter det er bevist på. Jeg er ingen rotte, dermed blir jeg ikke dum av kaker. Lenge leve Erasmus Montanus!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var testa på rotter, ikke sant? Ergo det er kun rotter det er bevist på. Jeg er ingen rotte, dermed blir jeg ikke dum av kaker. Lenge leve Erasmus Montanus! :ler:

Skrevet

Helt kvass er du neppe ettersom du ikke klarte å poste innlegget ditt bare en gang.... *erte* :sjarmor:

Skrevet
Helt kvass er du neppe ettersom du ikke klarte å poste innlegget ditt bare en gang.... *erte*  :sjarmor:

Skadefro :ler:

(Endelig et godt argument for oss som ikke liker kaker... "jeg vil ikke bli dum)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, alle vet vel at rotter og mus er en av de smarteste pattedyrene som finnes.

Skrevet

Gleden over å ha venninne som jobber på konditori sank et par hakk nå...

Skrevet

Gleden over forsakelsen av kaker og søtsaker ble større nå da og veier opp for savnet :hoho:

Skrevet
Helt kvass er du neppe ettersom du ikke klarte å poste innlegget ditt bare en gang.... *erte* :sjarmor:

Teit PC på jobben her som er treig pga all flash-reklamen rundt omkring.. Og jeg er litt utålmodig av meg noe som er en dårlig kombo.;)

Og hvorfor jeg ble logga ut kan bare gudene svare på=P

Gjest Snart30
Skrevet

Liker ikke kaker jeg..... Betyr det at jeg er SUPERintelligent???? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...