Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiser sunt 6 av 7 dager i uken, og da unner jeg meg noen godtebiter/litt mørk sjokolade. (Eventuelt en milkshake om jeg er ute med noen venninner på cafe ellernoe), trener rundt 2 ganger i uken fordi jeg egentlig er syk. Jeg går ikke ned noe, og mister heller ingenting av cm rundt magen? HVA gjør jeg galt?

Anonymkode: 1cff3...8c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser sunt 6 av 7 dager i uken, og da unner jeg meg noen godtebiter/litt mørk sjokolade. (Eventuelt en milkshake om jeg er ute med noen venninner på cafe ellernoe), trener rundt 2 ganger i uken fordi jeg egentlig er syk. Jeg går ikke ned noe, og mister heller ingenting av cm rundt magen? HVA gjør jeg galt?

Altså på lørdagene, ser at det kan misforstås! 

Skrevet

Hvor lenge har du gjort dette? Kanskje du bare må gi det mer tid?

Skrevet

Du spiser for mye.

Hvis du vil ha resultat av treningen må du trene oftere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Emalje skrev:

Hvor lenge har du gjort dette? Kanskje du bare må gi det mer tid?

Holdt på i tre uker, men er så utålmodig.. Får bare gi det mer tid.. 

6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Du spiser for mye.

Hvis du vil ha resultat av treningen må du trene oftere.

Tror ikke jeg spiser for mye. Har fått beskjed om å ligge på ca 2000kcal hver dag, noe jeg gjør. Jeg kan ikke trene oftere fordi jeg er syk, men jeg går turer hver dag og holder meg i aktivitet på den måten.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på i tre uker, men er så utålmodig.. Får bare gi det mer tid.. 

Tror ikke jeg spiser for mye. Har fått beskjed om å ligge på ca 2000kcal hver dag, noe jeg gjør. Jeg kan ikke trene oftere fordi jeg er syk, men jeg går turer hver dag og holder meg i aktivitet på den måten.

Okay, hvor mye veier du, hvor gammel er du, hvor høy er du og hvilket kjønn er du?

Gå raskt i oppoverbakker da, det er nok til å trene kardio.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Okay, hvor mye veier du, hvor gammel er du, hvor høy er du og hvilket kjønn er du?

Gå raskt i oppoverbakker da, det er nok til å trene kardio.

Veier 70, er 1.72 høy. Jente, 16 år.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan trener du? 

Anonymkode: 2effb...b02

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Basal Metabolic Rate 1,540 calories per day
Sedentary 1,848 calories per day
Light Exercise 2,118 calories per day
Moderate Exercise 2,387 calories per day
Heavy Exercise 2,657 calories per day
Athlete 2,926 calories per day

Dette betyr at dersom du ligger en plass mellom lett trening og stillesittende vil du ikke gå ned i vekt i det hele tatt. 

Hvem ga deg beskjed om å spise 2000? Hvis det var lege må du vel bare fortsette med det.

• Liker 1
Skrevet

Høres mye ut med 2000kcal. Gå ned et par hundre kcal om dagen for en ukes tid så ser du hva det gjør med kroppen din. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan trener du? 

Anonymkode: 2effb...b02

Cardio og styrke 2-3 ganger i uka, går vanlig tur resten av dagene.

1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:
Basal Metabolic Rate 1,540 calories per day
Sedentary 1,848 calories per day
Light Exercise 2,118 calories per day
Moderate Exercise 2,387 calories per day
Heavy Exercise 2,657 calories per day
Athlete 2,926 calories per day

Dette betyr at dersom du ligger en plass mellom lett trening og stillesittende vil du ikke gå ned i vekt i det hele tatt. 

Hvem ga deg beskjed om å spise 2000? Hvis det var lege må du vel bare fortsette med det.

Fikk beskjed av PT'en min å ligge på 2000kcal ettersom jeg fortsatt vokser og er så ung. 

Skrevet

Aha,du trener endel styrke? Da tipper jeg du holder på å endre kroppssammensetningen din. Ser du forandringer i speilet? Er det viktig for deg å gå ned i vekt eller er det viktigst hvordan kroppen din føles og evt ser ut? 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fin vekt for noen som er 1.72 m høy og fortsatt i voksestadiet! Jeg veide det samme som deg og var like høy da jeg var 16. Starta å trene litt, spiste sunt, men telte ikke kalorier. Om jeg var deg, ville jeg fortsatt å trene og spise sunn mat, og vente noen år med å slanke meg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cardio og styrke 2-3 ganger i uka, går vanlig tur resten av dagene.

Fikk beskjed av PT'en min å ligge på 2000kcal ettersom jeg fortsatt vokser og er så ung. 

Fornuftig PT. Har du sjekket med PT ang at du ikke har gått ned i vekt som ønsket?

Anonymkode: 157f0...af7

Skrevet

Men hva med resten av kroppen. Du sier du ikke går ned rundt magen, men måler du andre steder?

Og hvor på magen måler du? Om det er der man er smalest skal det endel til før man går ned, om det er der man er bredest (på "godklumpen" eller hva man skal kalle det :P ) så vises resultater mye raskere.

Mål overarm, lår og over hoftene også for ett litt mer nyansert bilde.

Uansett bør du gi det litt tid, trener du styrke (og er skadet for tida) tar det litt tid å bygge masse først, før man merker resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...