Gå til innhold

"krav" før man har sex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Pompom skrev:

Jo, men jeg stiller ikke det opp som et krav til den jeg har sex med. Jeg tester meg etter hver nye sexpartner, og dermed altså før hver nye. 

Tuller du med meg? 

Altså, jeg kan godt skjønne hvis personen har vært utro eller man har hatt ONS, men hvis du og eksen din testet dere, hvor skulle kjønnssykdommen kommet fra før nestemann? Det kommer ikke av at man har sex med mennesker, det kommer av at man har sex med mennesker som har kjønnssykdom. Om et menneske ikke har kjønnssykdom og tester seg, så har du ergo ikke kjønnssykdom når du treffer en ny partner etterpå-

Anonymkode: 634bb...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ikke bare være eksklusive, vi skal være kjærestemateriale og passe perfekt og være kjempe lykkelige

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du med meg? 

Altså, jeg kan godt skjønne hvis personen har vært utro eller man har hatt ONS, men hvis du og eksen din testet dere, hvor skulle kjønnssykdommen kommet fra før nestemann? Det kommer ikke av at man har sex med mennesker, det kommer av at man har sex med mennesker som har kjønnssykdom. Om et menneske ikke har kjønnssykdom og tester seg, så har du ergo ikke kjønnssykdom når du treffer en ny partner etterpå-

Jo, hvis tidligere partner har vært ute på vift og dratt på seg noe uhumskheter. 

Anonymkode: 28d1a...e98

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hvis tidligere partner har vært ute på vift og dratt på seg noe uhumskheter. 

Anonymkode: 28d1a...e98

Si si! Du har skjønt det :) Dessverre var min ex ikke trofast, så da er jeg heller føre var. Koster ikke mye å sjekke, og alternativet er mye dyrere. 

Skrevet
Den 24.4.2016 at 23.49, AnonymBruker skrev:

Har dere noen slags "krav"/betingelser dere stiller før dere har sex med en date for første gang? F.eks. at dere er ekslusive, at h*n har slettet seg fra dating-apper?

Anonymkode: b53bb...bd9

Nei, chiller med det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...