Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dragoste
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe clarins everlasting foundation, men er veldig usikker på farge. Står mellom ivory og nude.. Er det noen som vet om ivory er veldig blek? Har også en rosa undertone i huden, så tror nude blir for gul for meg.. Eller er den ikke særlig gul? Har hørt at ivory er ganske gul også, og at clarins everlasting ikke har farge til de med rosa undertone som er ganske blek. (er ikke likblek, men veldig normal nordisk blek liksom. Vil si jeg er blekere en det ser ut for på profilbildet mitt) Noen med erfaring når det kommer til fargene nude og ivory? Noen som anbefaler en farge til meg?

Skrevet

Ivory er nøytral mens nude er varm ser jeg det står på fargekartene på kicks sine sider. Jeg skal også ha den og skal ta ivory. Jeg et veldig lys og nøytral i hudtonen. Har beige fra før, men den blir altfor mørk nå på vinter/vår. På sommeren hvis jeg er brun passer den bra. Den er kald i nyansen, men ikke kaldere enn at den passer min nøytrale hudtone (som går litt mot kald). Så ville tatt ivory om du er nøytral/kald og nude om du er varm. Syns ikke forskjellen på lysheten i fargen ser så stor ut, er mer varmheten i fargen. 

Gjest Dragoste
Skrevet
Den 25. april 2016 at 13.15, Salka skrev:

Ivory er nøytral mens nude er varm ser jeg det står på fargekartene på kicks sine sider. Jeg skal også ha den og skal ta ivory. Jeg et veldig lys og nøytral i hudtonen. Har beige fra før, men den blir altfor mørk nå på vinter/vår. På sommeren hvis jeg er brun passer den bra. Den er kald i nyansen, men ikke kaldere enn at den passer min nøytrale hudtone (som går litt mot kald). Så ville tatt ivory om du er nøytral/kald og nude om du er varm. Syns ikke forskjellen på lysheten i fargen ser så stor ut, er mer varmheten i fargen. 

OK takk for svar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...