AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Må bare forsikre meg her for å føle meg ekstra trygg! Laget meg en profil på et nettsted jeg trodde var ekte. Det hadde et sånt grønt merke oppe ved linken, som visstnok skal bety at nettsiden er trygg, men det var den altså ikke. Fant ut at det ikke gikk an å kvitte seg med profilen, det gikk ikke an å fjerne kort-informasjonen sin og dermed ble jeg litt bekymret. Søkte opp navnet på nettsiden og fikk opp MASSE dårlige anmeldelser, der alle har blitt svindlet og stjålet penger fra. Det står at nettsiden skal være gratis dersom man ikke kjøper noe, men alle har opplevd å bli svindlet uansett... Så jeg ble jo kjempe redd og tok kontakt med banken min ASAP. Jeg sa at jeg må få sperret kortet pga dette og det gjorde de, og skal sende meg nytt. Det skal være nok til å stoppe disse svindlerne fra å trekke penger fra kontoen min, sant? Må bare være sikker... Nettstedet heter Donnaplay.com, og jeg anbefaler INGEN å melde seg inn der, for du kommer deg ikke ut ser det ut som. Anonymkode: ac4c4...00a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Mest sannsynlig. Når du sperrer kortet og får nytt, får du også nytt kortnummer, utløpsdato og cvc-nr knyttet til kontoen din. Når den gamle informasjonen ikke stemmer, får de ikke trukket penger fra kontoen din. Noe annet er det hvis det snakk om abonnementstjenester betalt med avtalegiro. Da må du stoppe avtalen i nettbanken din. Anonymkode: baecf...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå