Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Har gått rundt med en tanke i hodet i noen dager nå og klarer ikke la vær å spørre her som jeg er anonym. Broren min som ikke er verdens beste bror akkurat. Han har ikke akkurat vert så snill mot meg i oppveksten. Han har barn og de har ofte vert på besøk. Jeg har alltid likt å leke og tulle med de. Herlige unger selv om de ikke har en herlig far. Jeg vet ikke nøyaktig hvorfor han mistet foreldreretten og vet ikke om jeg vil vite. Det fikk meg til å tenke på når jeg blir far. Tenk om jeg mister foreldreretten uten grunn. For jeg har tenkt å være en god far som elsker barnet sitt. Broren min skal få se barna av og til hjemme hos barnemora (eksen hans). Hun er ei skikkelig koselig og snill dame. Noe annet enn min eks. Hun har alltid villet alle godt. Men jeg lurer på, får jeg som onkel se barna mer? Må jeg også besøke de hos mora? Jeg er jo glad i de. Søsteren vår er tanten deres og er også glad i de og elsker å ha de på besøk. Hun har også barn og de elsker å leke med broren min sine barn. Blir det det samme? At de kan komme på besøk til meg? Og søsteren min og hennes barn?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Du mister nok ikke foreldreretten til egne barn uten grunn, så det ville jeg ikke vært bekymret for. Og du er fremdeles i familie med nevøene/niesene dine selv om broren din har mistet foreldreretten, men nå er det moren som bestemmer om de kan komme på besøk til deg eller ikke. Du kan jo kontakte henne og si at du håper dere ikke mister kontakten på grunn av det med broren din. Anonymkode: 9a52e...75f 5
GammelKaktus Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Hva mener du med mistet foreldreretten? Mener du foreldreansvar, det skal være ganske drøyt før man mister foreldreansvar, hvis man har hatt delt da. Hvis du vil treffe nevøene dine og niesene dine så er det jo bare å ringe å spør moren? Hun sier nok ikke nei, så lenge hun ikke har en grunn for det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 5 minutter siden, Klopp skrev: Har gått rundt med en tanke i hodet i noen dager nå og klarer ikke la vær å spørre her som jeg er anonym. Broren min som ikke er verdens beste bror akkurat. Han har ikke akkurat vert så snill mot meg i oppveksten. Han har barn og de har ofte vert på besøk. Jeg har alltid likt å leke og tulle med de. Herlige unger selv om de ikke har en herlig far. Jeg vet ikke nøyaktig hvorfor han mistet foreldreretten og vet ikke om jeg vil vite. Det fikk meg til å tenke på når jeg blir far. Tenk om jeg mister foreldreretten uten grunn. For jeg har tenkt å være en god far som elsker barnet sitt. Broren min skal få se barna av og til hjemme hos barnemora (eksen hans). Hun er ei skikkelig koselig og snill dame. Noe annet enn min eks. Hun har alltid villet alle godt. Men jeg lurer på, får jeg som onkel se barna mer? Må jeg også besøke de hos mora? Jeg er jo glad i de. Søsteren vår er tanten deres og er også glad i de og elsker å ha de på besøk. Hun har også barn og de elsker å leke med broren min sine barn. Blir det det samme? At de kan komme på besøk til meg? Og søsteren min og hennes barn? Er du Aye m.fl? Anonymkode: 88a5d...ade 8
stan Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Det er til barnas beste å holde kontakten med familien. Selv om broren din har mistet foreldreretten, er han fortsatt far til barna. Men det er opp til mor å bestemme. Jeg ville tatt kontakt med henne. Gitt henne støtte, og fortalt det du skriver her. Kanskje hun trenger hjelp til å passe barna fra tid til annen? Men til sist, man mister ikke foreldreretten uten grunn. Tvert om.
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du Aye m.fl? Anonymkode: 88a5d...ade Aye og Hummels ja.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Hvis du mister foreldreretten er det nok ikke pga din bror. Anonymkode: 627ea...16e 1
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Takk for svar. Jeg eller søsteren min får ta kontakt med moren en dag å høre. Er så redd å miste de/sjelden få se de men godt å høre at de trenger familien sin.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 7 minutter siden, Klopp skrev: Aye og Hummels ja. Ok. Syns skrivemåten og ordlyden var veldig likt. Vil uansett ønske dere alle lykke til og håper dere finner ut av en måte dere kan få være tilstede og være en resurs for barna. 😃 Anonymkode: 88a5d...ade 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 20 minutter siden, Klopp skrev: Aye og Hummels ja. Ikke noe med denne problemstillingen, men hvorfor har du tre forskjellige brukere og er samtidig åpen om det? Hva gir det deg å skrive under tre forskjellige navn når folk vet at du er en og samme person? Anonymkode: ff422...4b8 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 Han har ikke mistet foreldreretten. Det er det vel ingen som gjør.....? Ihvertfall uhyre sjeldent. Begreper er veldig viktig i slike saker. Anonymkode: 99932...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå