AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hver gang jeg er inne på et bilde på google, så åpnes linken i en ny fane når jeg klikker på den. Så vidt jeg vet så har jeg ikke gjort noen ting for at det skulle bli sånn, og jeg har sjekket og det er sånn både i chroome og i IE. Noen som vet hvordan jeg får det vekk? vil ha linken i samme fane som jeg allerede er i Anonymkode: b9cfc...26d
stan Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Det er en setting i Google som styrer dette. Husker ikke helt hvor (og nå skriver jeg fra en mobil) men jeg ble så glad når jeg fant dette alternativet. Men se etter innstillinger for søk eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Den 24.4.2016 at 22.56, stan skrev: Det er en setting i Google som styrer dette. Husker ikke helt hvor (og nå skriver jeg fra en mobil) men jeg ble så glad når jeg fant dette alternativet. Men se etter innstillinger for søk eller noe slikt. Jeg vet at innstillingen: "Hvor resultater åpnes Åpne hvert valgte resultat i et nytt nettleservindu" Som ligger i "innstillinger for søk, kan hukes av, men hos meg så er den allerede huket av og jeg har heller ingen problemer med at "vanlige" linker i søk kommer opp i ny fane. Det gjelder bare når jeg trykker på ett bilde.. Men jeg tror jeg fant ut at google hadde gjort noen oppdateringer slik at det ikke er mulig å få vekk dette.. Anonymkode: b9cfc...26d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Jeg har en slags meny-linje (eller hva det nå kalles) som ligger rett under adresse-feltet. Jeg tror man må huke av for ett eller annet (eller fjerne ett eller annet) ett eller annet sted (for eksempel under "Alternativer for Internett" eller noe) Anonymkode: 5b540...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå