Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Da mener jeg uten seksuelle grunner. I sted når la jeg meg ned for å slappe helt av. Jeg lå å nøt stillheten og alle muskler i hele kroppen slappet av. Hørte på en asmr video. Plutselig ble jeg stiv og kom etter en stund. Uten runking, uten seksuelle tanker og fantasier. Hvor vanlig er det egentlig? Fortell gjerne om da du kom (hvis du har) uten seksuell grunn. Jeg kan ikke akkurat være den eneste.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Så rart! Kan du sende link til videoen du hørte på? Anonymkode: 0b51c...31f 3
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=3HYN8CCXP70 denne hørte jeg i kveld. Skal begynne å høre på sånne videoer fremover ja Må bruke hodetelefoner.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Det var en fantastisk stemme 😍 Anonymkode: bbaaf...42f 2
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en fantastisk stemme 😍 Anonymkode: bbaaf...42f Ikke sant og veldig avslappende.
stan Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Er det ikke det tantrisk sex handler om. At man gjennom sinnet og sinnsstemning kan få orgasme. 2
Gjest pellepirat Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Maria er vel dronningen av asmr, den mest kjente, og den beste spør du meg. Har selv opplevd å få ereksjon av det, og det er kanskje ikke så vanskelig å forstå, for som du sier, man blir veldig avslappet. Og hvis man blir hvisket fine ting i øret, eller får personlig oppmerksomhet i en slik setting, så kan man bli kåt og få en viss form for nytelse av det. Personlig tenker jeg først og fremst ikke erotisk over asmr, bruker det til avslapping og det å klare å koble av, og det funker kjempebra på meg. Har aldri opplevd å komme av det heller, uten noen form for fysisk stimuli, det høres litt spesielt ut i alle fall, men du får vel bare nyte det
Gjest Klopp Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Jeg har heller aldri kommet av det før, men så har jeg ikke hørt på sånne videoer før. Trodde virkelig ikke det gikk an å slappe så mye av at man kommer. Kan være som stan sier! Skal begynne å se på videoer av henne. Skikkelig avslappende! Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 Jeg har nå gått gjennom mange asmr videoer. De er å sykt avslappende. Min favoritt er hodemassasje asmr. Anonymkode: bbaaf...42f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 Jeg har også hørt endel på ASMR og kan anbefale 360 graders video og lyd. Jeg liker hverdagslige lyder for å slappe av. Gjerne noen som arbeider og holder på med noe Og ja jeg kan bli litt kåt når jeg slapper så godt av, fordi man føler seg godt tatt vare på av denne kvinnen Kan jo virke som jeg liker snille kvinner da med myk god varm stemme Anonymkode: 1edd3...991
Gjest Klopp Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 Den 26.4.2016 at 9.14, AnonymBruker skrev: Jeg har også hørt endel på ASMR og kan anbefale 360 graders video og lyd. Jeg liker hverdagslige lyder for å slappe av. Gjerne noen som arbeider og holder på med noe Og ja jeg kan bli litt kåt når jeg slapper så godt av, fordi man føler seg godt tatt vare på av denne kvinnen Kan jo virke som jeg liker snille kvinner da med myk god varm stemme Anonymkode: 1edd3...991 Snille kvinner med myk god og varm stemme er herlige :D
SardintrollReturns Skrevet 27. april 2016 #12 Skrevet 27. april 2016 Den 24.4.2016 at 21.40, Klopp skrev: Da mener jeg uten seksuelle grunner. I sted når la jeg meg ned for å slappe helt av. Jeg lå å nøt stillheten og alle muskler i hele kroppen slappet av. Hørte på en asmr video. Plutselig ble jeg stiv og kom etter en stund. Uten runking, uten seksuelle tanker og fantasier. Hvor vanlig er det egentlig? Fortell gjerne om da du kom (hvis du har) uten seksuell grunn. Jeg kan ikke akkurat være den eneste. Digg overraskelse, da. Kanskje stemmen hennes trigget det som skulle til for å gi deg utløsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå