Hattifnatten Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 (endret) Vi vurderer å ta en weekend i danmark i sommer (juni), men er litt usikker på hvor vi skal dra. Har søkt litt rundt på nettet, men det står (selvfølgelig) mye forskjellig. Vi har en datter på 2 1/2 år, og kunne tenke oss å bo i nærheten av badeland, dyrepark, fornøyelsespark o.l. Gjerne Djurs sommerland, da jeg husker å ha vært der selv da jeg var liten. Vi kommer til å ha med bil, så det går fint å kjøre et lite stykke. Det hadde også vært fint om det var noen fine strender uten for mye vind i nærheten. Er det noen som har noen forslag til hvor vi bør bo? På forhånd takk Endret 24. april 2016 av Hattifnatten
Hattifnatten Skrevet 24. april 2016 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2016 Noen fine campingplasser funker også!
Emalje Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Min familie reiste mest i Nord-Jylland. Favorittplassen var vel Hjørring. Fint vandrehjem, og enda finere svømmehall. Bra fasiliteter: Barneavdeling til de små og velværeavdeling som var for 18+, men åpent for alle en gang i uka om sommeren. Og da det var fint vær bada vi på stranda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå