AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hei. Jeg er nesten sikker på at jeg har fått bakteriell vaginose. Klør, svir og lukter.. Er i en annen kommune enn der jeg har fastlegen min for øyeblikket og kan ikke reise hjem enda. Vet noen om jeg kan få noe resept på noe uten å måtte vente? Går det an å ringe legekontoret i hjemkommunen å spørre om jeg kan få noe resept uten time? Har vært på apoteket og prøvd en gel men føler ikke det hjalp. Noen råd? Anonymkode: cfe7a...426
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Bakteriell vaginose er enkelt å behandle, men lukter syyykt vondt mens det står på. Ring fastlegen og spør om en akutt-time. Som regel har de noen minutter mellom andre pasienter. Anonymkode: 433d0...e06
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bakteriell vaginose er enkelt å behandle, men lukter syyykt vondt mens det står på. Ring fastlegen og spør om en akutt-time. Som regel har de noen minutter mellom andre pasienter. Anonymkode: 433d0...e06 Ja, det lukter utrolig ekkelt.. Uff. Er ikke i hjembyen min for øyeblikket. :/ Vet du om jeg kan høre med noen andre leger her? Anonymkode: cfe7a...426
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er nesten sikker på at jeg har fått bakteriell vaginose. Klør, svir og lukter.. Er i en annen kommune enn der jeg har fastlegen min for øyeblikket og kan ikke reise hjem enda. Vet noen om jeg kan få noe resept på noe uten å måtte vente? Går det an å ringe legekontoret i hjemkommunen å spørre om jeg kan få noe resept uten time? Har vært på apoteket og prøvd en gel men føler ikke det hjalp. Noen råd? Anonymkode: cfe7a...426 Oppsøk enten kontor for seksuelt overført sykdommer, legevakten eller prøv et legekontor der du er. Tviler på at noen gor deg resept uten å undersøke deg. Men du kan selvsagt prøve. Har du hatt det samme nylig og fått behandling hos fastlegen er det mulig han kan hjelpe deg med ny resept. Anonymkode: 0baf6...dae
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Jeg var hos legen min for bakteriell vaginose her om dagen. Hun ville ikke behandle det ved mindre jeg ikke hadde hatt det i 4 måneder i strekk. Behandling gjør ofte at du lettere får det igjen og det vil mest sannsynlig komme tilbake uansett. Hun nevne fare for antibiotikaresistens som grunn for å ikke gi meg antibiotika. Men det er jo bare å ringe legekontoret og høre, skader ikke. Anonymkode: a34e6...0e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos legen min for bakteriell vaginose her om dagen. Hun ville ikke behandle det ved mindre jeg ikke hadde hatt det i 4 måneder i strekk. Behandling gjør ofte at du lettere får det igjen og det vil mest sannsynlig komme tilbake uansett. Hun nevne fare for antibiotikaresistens som grunn for å ikke gi meg antibiotika. Men det er jo bare å ringe legekontoret og høre, skader ikke. Anonymkode: a34e6...0e6 Takk for svar. Tar det lang tid før det går over av seg selv? Anonymkode: cfe7a...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå