Gå til innhold

Legoland, Danmark.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får en med ikke så veldig god råd. Har dere tips til hvor man kan bo billigst, men ikke et høl heller. Skal ha med barn. 

Anonymkode: eedea...e95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har bil så er det ikke noe problem, da har du jo mulighet til å velge billige hotell og eventuelt hytter hvis du liker det, som ligger litt avsides. Våre ferier pleier alltid å komme på rundt 10000, og vi velger ikke det billigste. Og bestill tidlig, da sparer du mange kroner. Har vært på mange forskjellige hotell i Danmark og aldri blitt skuffet. :) Du kan jo alltid sjekke ut anmeldelser på diverse nettsider, da får du fort en ide om hvordan de er.

Anonymkode: 1e0ee...d7d

Skrevet

Ikke bo på det hotellet som hører til legoland ihvertfall. Svindyrt! 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar begge to :)

Anonymkode: eedea...e95

Skrevet

Jeg var i Legoland i 2009 med eldstemann og da bodde vi 2 netter på Zleep Billund. Hotellet er svært enkelt, men den gangen var det ihvertfall rent og pent. Det ligger på flyplassen nesten og det var kjekt. Vi fløy ned - og hadde ingen bil der nede - bare gikk. :) Gikk til Legoland en dag og til Lanadia dagen etterpå. Han var 10 og syns det var ganske kuult å se alle flyene ta av og lande. Jeg mener å huske vi ikke syns det støyet noe særlig faktisk til tross for at det var så nært flyplassen.

Men som sagt - det var veldig enkel standard da :) Jeg ville ikke reist dit på familieferie i en uke liksom, men for ett pa rnetter syns vi det var helt ok. Ihvertfall dengangen.

Skrevet

Det går an å leie campinghytter ved Lalandia tror jeg. Det ligger rett ved siden av Leoland.

Men jeg vet ikke om man kanskje må leie for en uke minst kanskje?
Og aner ikke noe om prisnivå.....

Har bodd på Hotell Propellen også. Det var veldig ålreit. Men jeg mener å huske det var endel dyrere enn Zleep - men samtidig helt sikkert langt unna Legolandhotellet i pris ;) Du kan gå derfra også....om du ikke hr bil med.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde på First Hotel Kolding, litt sør for Legoland/Billund. Leide bil og bilsete for barn på flyplassen, det var veldig billig!

Anonymkode: 2fd84...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...