AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Jeg er så frustrert. Er en jente på 24 år, som ble singel for en liten stund siden. Har i det siste begynt å gå på byen igjen, men merker at jeg tiltrekker meg helt feil type menn. Jeg får kun kontakt med "drittsekker". De som er frekke i kjeften og generelt lite hyggelige personer. Jeg skjønner ikke hvorfor, eller hva jeg gjør feil. Jeg er blid, søt og hyggelig mot alle, og ser relativt bra ut. Så hvorfor i all verden tiltrekker jeg meg bare drittsekker, og hva kan jeg gjøre for at de hyggelige gutta skal bli interessert i meg? Anonymkode: 4c14a...adc
ajarRun Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Vel, min erfaring er at dersom man skal finne seg en kvalitetspartner er det sjeldent man finner dem på en bar klokken et om natten. Let andre steder. 11
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Fremadstormende menn (som du kaller drittsekker) har lettere for å initiere kontakt enn de som ikke er det. Du kan jo prøve å ta kontakt med noen menn selv, da har du kanskje bedre odds.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Er ikke deg det er noe galt med, for mange unggutter eier ikke respekt og har lest for mye The Game teorier om at kvinner tiltrekkes drittsekker. Bare gjør det tydelig for de med en gang at du har høyere standard enn det og gjerne gi de en kort latter og leksjon på at det er patetisk hvis de tror sånn oppførsel skal fikse de et ordentlig kvinnebein. Kanskje de tenker over det og forandrer strategi til neste gang så de slipper å drite seg ut så mye. Og steg for steg ved å gjøre drittsekkene oppmerksomme på hvor teite de er former vi samtidig flere gentlemen i denne "lost generation" De hyggelige gutta er ofte de som ikke løper rett på deg meg en gang spm de player gribbene, fordi de faktisk respekterer at jenter også kan være ute bare for å hygge seg og ser an omdet vil være forstyrrende for deg eller ikke om de senere kommer bort. Anonymkode: 12339...347 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Mitt tips. Hold deg unna menn som prøver å få deg til å gå over grenser, som prøver å dytte deg i alle retninger, som pusher på kontakten, som maser, som er høy på seg selv. Storesøstra mi sa det så fint. Hun sa; de som respekterer deg, respekterer deg så mye at du vil ikke se de pusher deg, maser på deg, hopper over deg. De vil ikke gjøre deg ukomfortabel. De vil ta ting i et fint tempo, derfor er de litt vanskeligere å se siden førstnevnte (gutter som er høy på seg selv) konstant hopper foran øynene på deg. Anonymkode: 53ae5...622 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Kjenner til det der, har hatt en fantastisk evne til å tiltrekke meg drittsekker jeg også, bare at de ofte er forkledd som hyggelige menn i starten. Jeg kaller det player. Havner du i et forhold med en slik fyr vil du også finne ut hva begrepet fuckboy betyr. Du er heldig som møter dem som viser sitt sanne jeg med én eneste gang, de er kanskje litt nyere i "gamet" og har ikke skjønt at man ikke skal begynne med negging f eks med én eneste gang, men først spille kul og grei, for så å begynne med triksene i boka. Faens mannfolk. Anonymkode: a8708...e42
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Tusen takk for svar dere Det er så vanskelig å manøvrere seg fram til de gode gutta! Jeg har fått høre fra venninner og andre at jeg har et utseeende som får meg til å virke slem/bitchy, så de trodde jeg var en lite hyggelig person før de ble kjent med meg. Har det kanskje noe å si? Skremmer jeg de vekk? Anonymkode: 4c14a...adc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Nå har jeg aldri hatt kjæreste så vet ikke hvor mye tipsene er verdt. Men jeg ville 1) eksplisitt spurt han om han er ute etter forhold før jeg begynte å ligge med han. 2) Ville prøvd å vente litt med sexen slik at jeg fikk mulighet til å virkelig bli kjent med fyren. Mange er bare i flørtemodus på byen, tinder, de første datene og da vil jeg ikke si man blir kjent med fyren. 3) Man må ta ansvar selv også, blir man behandlet dårlig så kutter man ut fyren, alt for mange som lar daten slippe unna med alt for mye. Anonymkode: 540e4...64b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Poenget er at sånne som han skjønner ikke og tar ikke et nei for et nei, og når personen ikke tar et nei for et nei så lager og skaper de sin egen virkelighet om at: ja, det er sikkert du som er skrudd, etc. Alt for å unnskylde at man sa nei, sant? Anonymkode: bf735...4bf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke deg det er noe galt med, for mange unggutter eier ikke respekt og har lest for mye The Game teorier om at kvinner tiltrekkes drittsekker. Bare gjør det tydelig for de med en gang at du har høyere standard enn det og gjerne gi de en kort latter og leksjon på at det er patetisk hvis de tror sånn oppførsel skal fikse de et ordentlig kvinnebein. Kanskje de tenker over det og forandrer strategi til neste gang så de slipper å drite seg ut så mye. Og steg for steg ved å gjøre drittsekkene oppmerksomme på hvor teite de er former vi samtidig flere gentlemen i denne "lost generation" De hyggelige gutta er ofte de som ikke løper rett på deg meg en gang spm de player gribbene, fordi de faktisk respekterer at jenter også kan være ute bare for å hygge seg og ser an omdet vil være forstyrrende for deg eller ikke om de senere kommer bort. Anonymkode: 12339...347 Så dudes som studerer the red pill og shit på nettet er faktisk ute og praktiseser det de ha lært. Haha Anonymkode: 3f0b1...c26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at sånne som han skjønner ikke og tar ikke et nei for et nei, og når personen ikke tar et nei for et nei så lager og skaper de sin egen virkelighet om at: ja, det er sikkert du som er skrudd, etc. Alt for å unnskylde at man sa nei, sant? Anonymkode: bf735...4bf Det finnes de som vil kjempe litt for kjærligheten, da. Det er ikke bare en måte å gjøre ting på. At man vil prøve litt ekstra treger ikke å bety at han vil pushe deg. Men det finnes de som gjør det fordi det er en lek. At det er mer attraktivt fordi du sier nei. Anonymkode: d4650...bc0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 Hvor drar du ut? Hvor lenge er du ute? Anonymkode: e8eb7...ca6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så frustrert. Er en jente på 24 år, som ble singel for en liten stund siden. Har i det siste begynt å gå på byen igjen, men merker at jeg tiltrekker meg helt feil type menn. Jeg får kun kontakt med "drittsekker". De som er frekke i kjeften og generelt lite hyggelige personer. Jeg skjønner ikke hvorfor, eller hva jeg gjør feil. Jeg er blid, søt og hyggelig mot alle, og ser relativt bra ut. Så hvorfor i all verden tiltrekker jeg meg bare drittsekker, og hva kan jeg gjøre for at de hyggelige gutta skal bli interessert i meg? Anonymkode: 4c14a...adc Ta initiativ selv og møt de hyggelige mennene - ikke bare sitt der å vent på at mannfolk (playere) skal komme bort til deg . Anonymkode: 68e73...f1b 1
draug 75 Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 De greie og respektfulle guttene har fått med seg at "uff det er så ekkelt med alle disse kleine sjekkereplikkene" og respekterer det. Så de prøver seg ikke. Tar ikke kontakt. Vil ikke være plagsomme. Drittsekkene driter i det, og er på hugget. Ganske kontraproduktivt å sørge for at de snille blir snillere, ikke sant? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 Enda en KG tråd ala dumme menn og naive piker. Kjesp. På 90 tallet husker jeg en kjerring i Oslo som sa; jeg skal pule deg, men jeg må pisse først. Hvor er de tøffe kvinnene idag? Anonymkode: f0220...080 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #16 Skrevet 26. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en KG tråd ala dumme menn og naive piker. Kjesp. På 90 tallet husker jeg en kjerring i Oslo som sa; jeg skal pule deg, men jeg må pisse først. Hvor er de tøffe kvinnene idag? Anonymkode: f0220...080 De har lest på KG at "mannfolk liker jakten", og at "han avviste meg fordi jeg tok initiativ" (eller insj, som det heter nå). Anonymkode: 18d18...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå