frksølekopp Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Det er så fint med neglelakk! Har prøvd depend og Dior sine, men er ikke fornøyd. De "flasser" så fort i tuppene. Noen tips til et godt merke som ikke flasser med dn gang?
Zzyzx Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 De fleste neglelakker fungerer helt fint så lenge man bruker en god overlakk. Både Essie og OPI har overlakker som gjør at lakken holder i noen dager. Iallfall så lenge man legger overlakken over ytterkanten på neglen også. Jeg kjenner ikke til en eneste neglelakk som ikke flasser etter kort tid uten bruk av overlakk.
frksølekopp Skrevet 24. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2016 2 minutter siden, Zzyzx skrev: De fleste neglelakker fungerer helt fint så lenge man bruker en god overlakk. Både Essie og OPI har overlakker som gjør at lakken holder i noen dager. Iallfall så lenge man legger overlakken over ytterkanten på neglen også. Jeg kjenner ikke til en eneste neglelakk som ikke flasser etter kort tid uten bruk av overlakk. Dior sin bruker alltid overlakk, men flasser likevel. Og ja, jeg venter til de tørker men takk for tips
Zzyzx Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Underlakk også? Helt rene negler uten snev av olje før du starter? For all del, jeg opplever ofte at lakken flasser etter to timer selv om jeg har lagt den etter alle kunstens regler, men lakk er lakk, og jeg bruker gjerne neglene som verktøy helt uten å tenke over det.
Gjest Enhjørning Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Er veldig glad i OPI og Ciate Av de rimeligere er jeg fornøyd med Isadora. Men tror en god base coat og top coat har mye å si.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Liker veldig godt CND Vinylux. Varer veldig lenge synes jeg Anonymkode: d03dd...184
Prorsum Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Barry M er de beste jeg har prøvd. De har også et enormt utvalg med farger og forskjellige typer. Chanel er shit.
Carrot Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Opi sin 1 2 3 serie er super! Sitter lett en uke om du "vasker" neglen med fjerner før du lakker osv.. Ellers er Deborah Lipman sin serie også en jeg gjerne tyr til fordi de sitter godt. Men igjen, husk å starte med fjerner og følg forslaget for påføring fra merket..
frksølekopp Skrevet 24. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2016 Ah, tusen takk for mange gode tips skal på shopping imorgen! 19 minutter siden, Zzyzx skrev: Underlakk også? Helt rene negler uten snev av olje før du starter? For all del, jeg opplever ofte at lakken flasser etter to timer selv om jeg har lagt den etter alle kunstens regler, men lakk er lakk, og jeg bruker gjerne neglene som verktøy helt uten å tenke over det. Ikke underlakk nei, men rene negler uten olje ja
Salka Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Opi! Knallbra, masse fine farger og tester ikke på dyr. Av billigere lakker liker jeg Isadora sine og de tester heller ikke på dyr, noe som er svært viktig for meg. Anbefaler Opi sin underlakk og Opi rapi-dry overlakk. 2
fresia Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 jeg anbefaler Essie All In One. jeg legger den både som base før jeg lakker neglene og som top coat til slutt. har gått med samme neglelakken i to uker uten at den flassa av (neglelakken var også fra Essie). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå