smalls Skrevet 25. april 2016 #21 Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, Chiyo skrev: Jeg fatter ikke hvordan noen kan tenkte at minst mulig rumpe er best. Jeg syns ikke flat rumpe er digg. Altså jeg syns at folk som Kim Kardashian og Nicki Minaj overdriver sykt, men jeg ser ikke på det å ha stor rumpe som en uting. Jeg syns flate rumper er mye mindre attraktivt. Men jeg er ikke for implant da, men jeg kan skjønne at folk vil ha større rumpe. Jeg skjønner jo at de med paddeflat rumpe ikke liker rumpa si og har komplekser for den, men Kim hadde jo rumpe før og hadde virkelig ikke trengt å fikse på den. Nå ser det bare rart og unaturlig ut. Folk som er lave og tynne kler hvert fall ikke slik rumpe. Tenker på de to toppbloggerne som har operert rumpa nå. Det er latskap å operere rumpen enn å trene. Det går an å trene seg til større og finere rumpe hvis man bare vil. 3
Safiye Skrevet 25. april 2016 #22 Skrevet 25. april 2016 Tråden er ryddet for kommentar til modereringen, slike spm/kommentarer tas på Ris/ros eller PM. - Pavilion, mod
Chiyo Skrevet 25. april 2016 #23 Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, smalls skrev: Jeg skjønner jo at de med paddeflat rumpe ikke liker rumpa si og har komplekser for den, men Kim hadde jo rumpe før og hadde virkelig ikke trengt å fikse på den. Nå ser det bare rart og unaturlig ut. Folk som er lave og tynne kler hvert fall ikke slik rumpe. Tenker på de to toppbloggerne som har operert rumpa nå. Det er latskap å operere rumpen enn å trene. Det går an å trene seg til større og finere rumpe hvis man bare vil. Jo, du er inne på noe der. Altså... jeg leser ikke disse bloggene, men googlet denne Isabel... litt spesiell dame da. Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre slikt med leppene sine heller! 3
loffen Skrevet 26. april 2016 #24 Skrevet 26. april 2016 Og hvis rompa di er stor, kan du bruke'n som spisebord, kan du dekke på kopper og fat og servere den fineste mat, kan du be med deg mor og far på hummer og Russisk kaviar, hvis rompa di er stor. Måtte bare.. 5
Inocybe Skrevet 26. april 2016 #25 Skrevet 26. april 2016 Jeg skjønner at folk som er helt flate enten foran eller bak har lyst på å fylle på litt. I svake øyeblikk tenker jeg selv at mine post-ammepupper hadde hatt godt av en cup ekstra. Slår det fort fra meg igjen når jeg innser at puppene mine egentlig er ganske fine. Samme størrelse som før graviditet, nesten samme sprettenhet og ingen strekkmerker - og det helt uten bruk av strekkmerkekrem. Men hvorfor må så mange på død og liv operere seg så digre. Pamela-pupper og låvedør-rumper passer virkelig ikke til ellers slanke damer. Det blir bare freakish. Før var det ulvemannen og damen med skjegg man så på freakshow. Nå fyller bloggere og kjendiser samme nisje 3
Milio Skrevet 26. april 2016 #26 Skrevet 26. april 2016 Man kan ikke trene på seg større pupper, men man kan trene på seg større rumpe. Derfor syns jeg det er helt greit å ta silikon i puppene. Men å ta silikon i rumpa, en muskel du faktisk kan forme selv, er jo helt bak mål. Når man i tillegg ikke trener lår, og dermed har tynne bein, står ikke rumpa i stil med resten. Ser ut som en gigantisk bleie. Absolutt ikke pent. Dessuten kommer det store risikoer med alle operasjoner. Det er tungt for kroppen å gå gjennom narkose. For ikke å snakke om infeksjonsfaren. At dette nå skal bli "allmenn" og "normalt" er jo helt vanvittig. Stakkars små jenter som tenker at de kan operere alt her i verden uten å tenke over konsekvensene og risikoene det medfører. 2
Fremhevede innlegg