Gå til innhold

Hvor mye skatt skal jeg betale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For 2016? Det har du vel allerede fått på skattekortet ditt, det du skal betale i skatt for i år. Har du noen spesiell årsak til at du tror det kan være feil ?

Mange har jo individuelle fradrag som er med på å bestemme hvor mye skatt man skal betale. For eksempel gjeld. Har du mye gjeld, blir skatten noe redusert. Leier du bolig, og ikke har noe gjeld, er barnløs og er uføretrygdet uten jobbreiseutgifter, har du nok ikke så mange fradrag og sannsynligvis er da skattekortet ditt for i år riktig. Er det noe nytt i år i forhold til ifjor som du mener bør tas hensyn til ved skatteberegningen i år?

Er du i tvil, ring skatteetaten og hør. Ingen her kan si eksakt hva du skal betale i skatt i år, da det er så mye som spiller inn.

Endret av Million
AnonymBruker

Og skal muligens begynne på en vernet bedrift og da kan jeg legge på 40000 på årsinntekt. Så da må jeg nok si fra meg barnetillegg så jeg ikke taper penger. Min eks får penger fra nav uansett. Så hun taper ingen ting.

Anonymkode: a3fa1...3c8

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke pc så jeg får ikke sjekket på skatteetatens sin beregn skatt for 2016. Noen som kan sjekke hvor mye skatt jeg skal betale på  223368 årsinntekt  er ungufør

Du har mer i inntekt som ung ufør.

Anonymkode: fdc32...185

Annonse

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke pc så jeg får ikke sjekket på skatteetatens sin beregn skatt for 2016. Noen som kan sjekke hvor mye skatt jeg skal betale på  223368 årsinntekt  er ungufør

Det kan ikke vi vite. Det kommer an på gjeld og andre ting. Du kan også gå inn via tlf

Anonymkode: a1d32...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...