AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Det skjer gang på gang. Jeg liker en gutt, tenker på han hele tiden, blir glad når jeg får snap osv. Men med en gang han liker meg tilbake, mister jeg interessen fullstendig. Og blir nesten irritert når jeg hører fra han. Hva i alle dager er dette? Begynner nå å bli litt bekymret for å aldri få meg kjæreste. Eller er det sånn at hvis jeg møter den rette så vil jeg ikke miste interessen? At de jeg har likt hittil ikke har vært the one? Noen som har vært i samme situasjon som har noen erfaringer/tanker å dele? Eller noen teorier? Det er jo håpløst å være sånn:( Anonymkode: 8bebf...84d 1
Cathrine88 Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Det kommer helt sikkert til å forandre seg når du møter en du virkelig liker og som ikke bare trigger jaktinstinktet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skjer gang på gang. Jeg liker en gutt, tenker på han hele tiden, blir glad når jeg får snap osv. Men med en gang han liker meg tilbake, mister jeg interessen fullstendig. Og blir nesten irritert når jeg hører fra han. Hva i alle dager er dette? Begynner nå å bli litt bekymret for å aldri få meg kjæreste. Eller er det sånn at hvis jeg møter den rette så vil jeg ikke miste interessen? At de jeg har likt hittil ikke har vært the one? Noen som har vært i samme situasjon som har noen erfaringer/tanker å dele? Eller noen teorier? Det er jo håpløst å være sånn:( Anonymkode: 8bebf...84d Jeg tror Cathrine88 tar feil, av og til er det noe annet enn at personen ikke er den 'rette' som er grunn til at man trekker seg unna. Tror det kan være mange andre tilfeller som er årsaken. Hadde det selv likedan, og endte alltid noe som kunne bli noe før jeg ga det en ordentlig sjanse. Snakket med en venn som er psykolog, og kom frem til at jeg var redd for å gi en annen muligheten til å såre meg på bakgrunn av tidligere erfaringer. Anonymkode: a7b7a...c89 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Hvor gammel er du da? Jeg var sånn til jeg nærmet meg 30, mest fordi jeg så raskt ble usikker på situasjonen, om de virkelig likte meg eller bare spilte, så da ble det en forsvsrsmekanisme å trekke seg unna å få avsmak, spesielt når det kom for mye meldinger og jeg følte at jeg ikke lenger var i mitt eget ess i hverdagen men ble "forstyrret" med uinteressante meldinger som "hva gjør du" osv. Enten er det fordi du ikke får noe dypere connection med de altså at du blir betatt pga overflaten men ikke har noe mer å bygge på med dee og backer ut eller fordi du beskytter deg selv fra å utvikle reelle følelser fordi du kanskje er redd for å bli såret. Finn en ordentlig gutt og press deg selv, bryt ut av mønsteret ditt og gi det en sjans så kanskje du vil merke at det er tryggere når du faktisk åpner deg og kommer inn på de Anonymkode: 15b49...74c 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Jeg er også sånn. Håper det går over etter hvert Anonymkode: 93fec...897
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Jeg har alltid også vært sånn. Frem til nå. Jeg har skjerpet meg litt og innsett hvor teit det er, men også fordi han her er jeg bare så keen på. Så jeg tror også det har mye å si hvor mye du faktisk vil ha han. Anonymkode: 701f6...51e 1
Gjest Vena Cava Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer gang på gang. Jeg liker en gutt, tenker på han hele tiden, blir glad når jeg får snap osv. Men med en gang han liker meg tilbake, mister jeg interessen fullstendig. Og blir nesten irritert når jeg hører fra han. Hva i alle dager er dette? Begynner nå å bli litt bekymret for å aldri få meg kjæreste. Eller er det sånn at hvis jeg møter den rette så vil jeg ikke miste interessen? At de jeg har likt hittil ikke har vært the one? Noen som har vært i samme situasjon som har noen erfaringer/tanker å dele? Eller noen teorier? Det er jo håpløst å være sånn:( Anonymkode: 8bebf...84d Jeg er sånn som deg når jeg snakker mye med en mann jeg egentlig ikke vil ha. Det eneste de har gjort for meg er å trigge jaktinstinktet mitt og jeg har lært i ettertid at grunnen til at jeg har blitt så "kvalm" av dem er fordi de rett og slett ikke har vært riktige for meg. Når du en dag finner "the one" om du tror på sånt, så mister du ikke interessen når han liker deg tilbake. Tro meg. Jeg har opplevd det så utrolig mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 58 minutter siden, Vena Cava skrev: Jeg er sånn som deg når jeg snakker mye med en mann jeg egentlig ikke vil ha. Det eneste de har gjort for meg er å trigge jaktinstinktet mitt og jeg har lært i ettertid at grunnen til at jeg har blitt så "kvalm" av dem er fordi de rett og slett ikke har vært riktige for meg. Når du en dag finner "the one" om du tror på sånt, så mister du ikke interessen når han liker deg tilbake. Tro meg. Jeg har opplevd det så utrolig mange ganger. Det må jeg si.. Kvalm av folk som er interessert i deg, samtidig som du opprettholder kontakten med dem.. Nå ble jeg kvalm.. Skal bare gå å spy litt.. Anonymkode: ebde3...3f6 2
Gjest Vena Cava Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jeg si.. Kvalm av folk som er interessert i deg, samtidig som du opprettholder kontakten med dem.. Nå ble jeg kvalm.. Skal bare gå å spy litt.. Anonymkode: ebde3...3f6 Jada jada anonymbruker. Ser du ikke gidder lese det jeg skriver en gang.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Til TS: Syns a7b7a...c89 og 15b49...74c har gitt deg gode svar, syns det er disse du bør ta til deg 3 timer siden, Vena Cava skrev: Jada jada anonymbruker. Ser du ikke gidder lese det jeg skriver en gang. Joda. Leser hva du skriver, og svarer på det. Har noen spm til teksten under though: 8 timer siden, Vena Cava skrev: Når du en dag finner "the one" om du tror på sånt, så mister du ikke interessen når han liker deg tilbake. Tro meg. Jeg har opplevd det så utrolig mange ganger. Hvordan møter du "the one" utrolig mange ganger? Er det flere "the one"? Burde det ikke da hete "the someone"? Eventuelt "the anyone"? Anonymkode: ebde3...3f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå