Gå til innhold

Hvor oppevare lommebok etc ved jogging ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ny på dette ved jogging eller aktivitet overhodet ;)
Sett på så mye fint treningstøy, men- hvor oppbevarer dere bankkort\busskort\nøkler og obil når dere jogger ? di fleste klærne jeg ser har jo ikke lommer? Siden jeg bor langt fra skogen så er jeg nødt og ha med alt dette :)

Anonymkode: 35615...5cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en rumpetaske? :) 

Anonymkode: 5f26c...83c

AnonymBruker
Skrevet

Har kun med mobil og en nøkkel. Mobilen ligger i et løpebelte. Mobilen er med pga Endomondo og musikk. 

Skulle gjerne hatt en klokke med GPS og en liten nanopod istede. Irriterende å få meldinger ol når jeg løper. 

Anonymkode: 2bfc1...1de

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ny på dette ved jogging eller aktivitet overhodet ;)
Sett på så mye fint treningstøy, men- hvor oppbevarer dere bankkort\busskort\nøkler og obil når dere jogger ? di fleste klærne jeg ser har jo ikke lommer? Siden jeg bor langt fra skogen så er jeg nødt og ha med alt dette :)

Anonymkode: 35615...5cb

Jeg forstod ikke helt dette - hvorfor kan du ikke la det ligge hjemme?  Dersom du må ha med deg alt dette ville jeg investert i løpejakke med lommer. Den jeg har er fra Gore Running Wear, og har en lomme med plass til kort og nøkler. 

Anonymkode: de39f...813

AnonymBruker
Skrevet

God gammeldags rumpetaske. Jeg må ha med meg vannflaske og, så jeg har også en flaskeholder på beltet til rumpetaska.

Anonymkode: ae943...c7c

Gjest Solsmil
Skrevet

Om jeg har mobil, så bruker jeg en slik lomme som festes på armen. Nøkler og eventuelt kort legger jeg i baklomma på tightsen, da de fleste tightser har dette (bortsett fra kompresjonstighgs).

Skrevet

Jeg løper nesten alltid med vest med lommer så har mobilen i lomma. Også ev.bankkort om jeg skal innom butikken i samme farta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...