Gå til innhold

Hund som sitter ute, si ifra nabo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som har hund. De ser veldig hyggelige ut og virker som de er glade i dyr. Men de lar hunde være ute i hagen så pleier den å gå rundt til den bjeffer og de lukker den inn. Nå har den sittet å klynket og bjeffet (med jevne mellomrom) siden kl 17. (tror det gjorde det før det og)...Vurderer å dra ned å banke på å høre om de er hjemme og alt er bra. Overreagerer jeg? er ganske kjølig ute 5 grader.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lille_fiol skrev:

Har en nabo som har hund. De ser veldig hyggelige ut og virker som de er glade i dyr. Men de lar hunde være ute i hagen så pleier den å gå rundt til den bjeffer og de lukker den inn. Nå har den sittet å klynket og bjeffet (med jevne mellomrom) siden kl 17. (tror det gjorde det før det og)...Vurderer å dra ned å banke på å høre om de er hjemme og alt er bra. Overreagerer jeg? er ganske kjølig ute 5 grader.

Er nok ikke krise. Men om klokka blir mye mer ville jeg reagert. 

Anonymkode: 959e3...a5a

Skrevet

Overreagerer ikke. Jeg hadde blitt glad om noen sa i fra om min hund (noen ganger glemmer man hunden ute, Ooops, feil skjer).

Skrevet

Heldigvis slapp de den inn nå! Syns det er litt merkelig egentlig. Hjemme så tar vi hunden inn med en gang den bjeffer. Det forstyrrer jo naboer. Men sitter hunden i timesvis sånn og klynker da fryser den...

Skrevet
2 minutter siden, Tekopper skrev:

Overreagerer ikke. Jeg hadde blitt glad om noen sa i fra om min hund (noen ganger glemmer man hunden ute, Ooops, feil skjer).

Takk, det tror jeg de og gjør av og til. Har aldri snakket med dem, men ser at de har to-tre katter og så de virker som folk som er hyggelige og glade i dyr. Fikk bare vondt av den når den satt sånn.

Skrevet
10 minutter siden, lille_fiol skrev:

Heldigvis slapp de den inn nå! Syns det er litt merkelig egentlig. Hjemme så tar vi hunden inn med en gang den bjeffer. Det forstyrrer jo naboer. Men sitter hunden i timesvis sånn og klynker da fryser den...

Personlig så hender det at jeg ikke høres at hunden bjeffer ute når jeg er inne (nedsatt hørsel), så om jeg ikke oppmerksom på at hunden er ute kan det dessverre ta litt tid før jeg slipper den inn. Og avhengig av pelsen på bikkja er fem grader ganske kaldt å sitte ute i. 

Fint at folk bryr seg om at dyr har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...