Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Og så da må jeg få lov til også høste litt visdom hos de som er ett par år eldre enn meg ;og i den anledning har jeg et spørsmål :Hvorfor heter d tegnestifter når man ikke kan tegne m dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Stifter til å henge tegninger med!!!! Hi Hi Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Ja,men hvorfor heter d små gryter har også ører? Gryter har da ikke ører forutenom Odd Grythe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 ....og Odd Grythe er da ikke spesielt liten...?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Nei,men han er en Grythe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 ....da burde det kanskje hete "Gryther har også ører" ????? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Kanskje.. Men hva m denne : Aldrig har så mange gjort så lite på så lang tid..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Hmmmmm, den assosierer jeg med meg selv innimellom... På ordentlige late dager... Ellers kan den kanskje relateres til våre "kjære" stortingsrepresentanter...? Og ymse andre politikere...? Huff... nei... får vel på pukkelen for den der.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #9 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei AP og KRF med dem kan vi da virkelig slappe av og bare kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #10 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg synes Willoch var litt sjarmerende, jeg... Når vi først er inne på "vi over 40" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #11 Del Skrevet 4. mars 2002 .....han hadde også ører.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #12 Del Skrevet 4. mars 2002 hadde...?har han fløyet til de evige jaktmarker??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #13 Del Skrevet 4. mars 2002 Ups.... Jeg mener selvfølgelig har.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #14 Del Skrevet 4. mars 2002 Ja, tror nok den godeste Kaare lever ja,han virker da foresten som en gammel ringrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #15 Del Skrevet 4. mars 2002 Kanskje han har en rev bak øret? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 4. mars 2002 #16 Del Skrevet 4. mars 2002 Små gruter har oxo ører menes med at barna hører hva vi sier... om ikke sexylady tuller her med meg... ;-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2002 #17 Del Skrevet 5. mars 2002 I såfall må d være bak venstre øre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mars 2002 #18 Del Skrevet 5. mars 2002 Tror nok jeg også, Sexy Lurer på om han noen gang har solgt skinnet før bjørnen var skutt, og om han virkelig er en habil jeger? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2002 #19 Del Skrevet 5. mars 2002 Antagelig da en rev bak venstre øre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mars 2002 #20 Del Skrevet 5. mars 2002 Selvskutt reveskinn bak venstre øre? Kan man da Kåre ham til en ekte jeger-filli-bom-bom-bom???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå