Gå til innhold

Dette med tiltrekning til samme kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært i forhold med en jente før. Jeg har to "lange" forhold bak meg menn. Det første varte i 2 år og det siste litt over 4 år. Jeg blir 24 til sommeren. 

Jeg har dog hatt min "utforskende" periode hvor jeg har ligget med to jenter. Da var jeg vel 15-16. 

Greia er bare det at nå som jeg nylig har blitt singel merker jeg en tiltrekning til jenter. Jeg tenker med meg selv at jeg ikke kunne vært i et forhold med ei jente, men jeg kjenner et behov for å ha noen å bare "kose" med i form av film, spooning, sove sammen og bare være intim. Ikke sex. Ikke menn. Rett og slett bare en "koseveninne". 

Jeg har kun vært i dårlige forhold og har helt ærlig mistet interessen min for menn. Jeg er veldig redd for å binde meg igjen. Er ikke helt over eksen heller.

Siden jeg ikke er helt i det "gamet", så lurer jeg på hvor jeg finner en sånn person (jente). Tviler på at ei hetero jente ville gjort de tingene. Og tviler på at en lesbisk jente ville gjort slike ting med ei hetero. 

Hva tenker dere? Dette ble litt sutrete,  men jeg tror dere forstår greia her. 

Klem A ♡♡♡

Anonymkode: cd0ef...ef0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente selvfølgelig surrete og ikke sutrete :-p 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :icon_frown:

AnonymBruker
Skrevet

Registrer deg p å Gaysir å se om noen er interessert.

Anonymkode: 9109c...85d

AnonymBruker
Skrevet

Alle jenter og kvinner du omgås med er potensielle kosevenninner. Men du kan ikke hoppe på de ut av det blå. Du må "groome" de over tid. Men det er verdt investeringen. Begynn med de nærmeste venninne dine, de tar det kortest tid med siden tilliten og nærheten allerede er der.

Anonymkode: 0cfe0...80e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke ta en av venninnene mine :fnise: De ville trodd jeg var klin gærn. Ingen av de er særlig bifile heller av seg. Typisk kysser ikke venninner på byen i fylla en gang. 

Kanskje jeg kan "groome" ei veninne som ikke er så veldig close. Mer bekjent. Men hvordan begynner jeg denne goomingen da? :fnise:

ts

Skrevet

Det du sier er jo at du vil kose og gjøre kjæresteting med en dame, uten å date henne. 

Jeg tror nok du heller bør utforske din egen seksualitet. Jeg tviler litt på at noen bijenter eller lesber bare har lyst å ligge å kose med ei hetero dame uten noen følelser eller sex involvert. Sats heller på å kanskje finne en snill og uerfaren jente i en lignende situasjon du kan prate med og eventuelt møtes hvis kjemien stemmer.

Og ja, Gaysir er et greit sted. Mange binysgjerrige og uerfarne der.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hadley skrev:

Det du sier er jo at du vil kose og gjøre kjæresteting med en dame, uten å date henne. 

Jeg tror nok du heller bør utforske din egen seksualitet. Jeg tviler litt på at noen bijenter eller lesber bare har lyst å ligge å kose med ei hetero dame uten noen følelser eller sex involvert. Sats heller på å kanskje finne en snill og uerfaren jente i en lignende situasjon du kan prate med og eventuelt møtes hvis kjemien stemmer.

Og ja, Gaysir er et greit sted. Mange binysgjerrige og uerfarne der.

Ja, nettopp derfor jeg anbefalte Gaysir. Det er flere som er nyskjerrige der inne og tenkte TS kunne prøve å finne en som er i samme situasjon som henne. :)

Anonymkode: 9109c...85d

AnonymBruker
Skrevet

Ee litt vanskelig å beskrive hva jeg ønsker. Vil vel bare ha nærhet. Er ikke så veldig god på å bli kjent med nye folk heller.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...