AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Del Skrevet 24. april 2016 Er det noen her som har adenomyose som har blitt gravide? Finner lite informasjon om dette på nett, det virker ikke som adenomyose er så vanlig kanskje. Og i alle fall ikke at man blir gravid med adenomyose. Hadde vært interessant å høre hvordan et svangerskap og fødsel har gått med adenomyose for andre. Anonymkode: 6b1cb...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Del Skrevet 24. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har adenomyose som har blitt gravide? Finner lite informasjon om dette på nett, det virker ikke som adenomyose er så vanlig kanskje. Og i alle fall ikke at man blir gravid med adenomyose. Hadde vært interessant å høre hvordan et svangerskap og fødsel har gått med adenomyose for andre. Anonymkode: 6b1cb...071 Har du fått påvist diagnosen? Den opptrer gjerne sammen med endometriose. Og omtales dermed ofte i samme publikasjoner som den sykdommen. Sliter du med å bli gravid, så ville jeg bedt om henvisning til Ullevål. Anonymkode: 7c58b...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Del Skrevet 24. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du fått påvist diagnosen? Den opptrer gjerne sammen med endometriose. Og omtales dermed ofte i samme publikasjoner som den sykdommen. Sliter du med å bli gravid, så ville jeg bedt om henvisning til Ullevål. Anonymkode: 7c58b...96a Ja, jeg har fått påvist diagnosen og følges opp på Ullevål. Men jeg snakker ikke akkurat med andre med adenomyose der. Jeg har ikke endometriose. Adenomyose kan forløpe seg annerledes da livmorveggen blir hard og det kan være fare for livmorruptur. Endometriose gir ikke denne typen risiko. Anonymkode: 6b1cb...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå