AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Skal prøve å skrive dette kort. Datet en fyr i 2 mnd som ikke ville ses mer. Det kom som lyn fra klar himmel, han hadde aldri gitt utrykk for at han ikke var interessert, han sa vannvittig fine ting og jeg hadde nettopp møtt broren hans. Var blitt forelska i han og følte at dette gikk veien mot et forhold, masse til felles og lange og gode samtaler, + veldig bra sex. Jeg prøvde likevel å godta det, og etter en kort telefonsamtale hadde vi ikke mer kontakt.. … inntil jeg fyllesms-et han tre uker senere. Da savnet jeg han så grasalt at jeg ikke klarte å la være. Spurte om jeg kunne komme til han og at jeg bare ville ha sex. Han sa at det var nok en dårlig idé. Dagen etter sendte jeg han melding og beklaget virkelig, og sa at det aldri ville skje igjen. Trodde også det var lurt å si at jeg datet en ny, så han ikke skulle tro jeg var opphengt i han. Da fikk jeg et veldig ufint svar om at han var glad han ikke datet meg når jeg drev på sånn, og han datet en ny, så jeg måtte slutte å melde han. Svarte at jeg selvfølgelig ikke kom til å melde han igjen. Det har jeg heller ikke gjort, nå har det gått over 3 uker. Har oppriktig klart å innse at vi ikke ville funket sammen, og at jeg ikke ønsker en fyr som gir så tvetydige signaler. LIKEVEL så er det en stor del av meg som tenker på han og plages av at han har fått så feil inntrykk av meg. Hvorfor? Har prøvd å date en ny fyr, men det funket ikke, jeg er fortsatt følelsesmessig involvert i denne fyren. Jeg vil virkelig komme meg videre, og glemme han, men dessvere bor jeg ganske nærme han og kan se bygården hans hver gang jeg går av bussen. Har faktisk begynt å gå en ny vei, men vi bor bare noen hundre metre unna hverandre, så jeg går konstant og er redd vi skal møtes tilfeldig. Dette må jeg klare å legge bak meg. Håper noen har tips og råd, hadde aldri trodd en kortvarig flørt skulle få et sånn tak på meg. Anonymkode: 258bb...474
Gjest Mythic Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Han har da ikke gitt deg tvetydige signaler i det hele tatt. Han sa han ikke ville fortsette med deg, og avslo også ditt forslag om sex. Når han i tillegg ber deg ikke kontakte han mer, er han så tydelig som det går an. Du vil kanskje bare ha det du ikke kan få, og synes det er forsmedelig at han avviste dine tilnærmelser. Kanskje er du litt flau over hvordan du håndterte situasjonen, og derfor tenker så mye på dette. Prøv å legg dette bak deg og gå videre med livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå