Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om et bra pudder som dekker ujevnheter, kviser ol?

JEg synes clinique har veldig bra pudder, men det er så dyrt :-?

Hva kan være et billigere alternativ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hva med Body Shop? De har i hvertfall OK produkter generelt. Dr. Hauschka fra helsekostbutikken skal også være et veldig bra pudder (og har kun bra innholdsstoffer i seg).

Skrevet

DEt skal sjekkes ut :)

Skrevet

Clinique har kjempebra pudder! Har prøvd dyrere pudder fra blant annet Guerlain og Dior, men de var ikke så bra.

Og en ting til...det er særdeles sjeldent jeg har spart noe på å kjøpe billige produkter. Ender alltid med at jeg kjøper den dyre igjen, og da har jeg brukt mer penger enn jeg ville gjort om jeg bare hadde kjøpt dyre produkter..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med L'oreal Teint Sublime? Er ikke det ganske bra

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå kom jeg på ett til: Jeg liker pudderet fra Isadora ganske godt, tipper det koster litt over hundrelappen. :)

Skrevet

Hvis du vil ha noe som dekker (det gjør jo ikke vanlig pudder?), synes jeg Max Factor sin pudderfoundation Facefinity er bra. Dekker bra, sitter bra. Bruk stor pudderkost i stedet for svampen som følger med, så unngår du maskelooken. Koster i overkant av 100.

Skrevet

Ethereal:

Finnes det ikke flere puddertyper da? Lurte bare på hva det het pudderet fra Clinique og Isadora?

Skrevet

Kanebos Total Finish gjør underverker på meg!

Skrevet

Hun spør etter noe som er billigere enn Clinique.

Gjest Ethereal
Skrevet
Ethereal:

Finnes det ikke flere puddertyper da? Lurte bare på hva det het pudderet fra Clinique og Isadora?

IsaDora har vel bare ett presset pudder, tror jeg. I tillegg har de vel kompaktfoundation.

Clinique har flere typer presset pudder; selv har jeg testet Superpowder (for normale og tørrere hudtyper). I tillegg finnes Stay Matte for blandingshud og fet hud.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kom vi frem til hva slags pudder det var fra Clinique som var så himla god?

Jeg bruker total finish fra kanebo nå, men synes den blir altfor dekkende og jeg må ha et pudder jeg kan dekke hele ansiktet med, ikke bare partier.

Dere som bruker kanebo, bruker dere samme farge i både foundation og pudder?

Har tenkt litt på Chanel løspudder, men ville gjerne høre fra noen av dere. Tips?

Skrevet

Hvis du har normal hud, så er det helt klart Superpowder fra Clinique som er best. Løspudderet fra Chanel dekker absolutt ingenting og gir knapt farge, og er bra hvis du kun vil matte ned huden, ellers ikke.

Skrevet

Har kombinert hud. Både tørt og så blir det blankt. :roll:

Noen som kan sammenligne denne med pudder fra Kanebo?

Skrevet

Jeg liker ikke Total Finish (det er forørig mer en kompaktfoundation), den er altfor dekkende, og framhever det man helst vil skjule.

Superpowder er bedre, jeg vil si at det er en mellomting mellom pudder og pudderfoundation; ikke fullt så dekkende, men mer fuktig enn vanlig pudder, noe som passer meg perfekt. Resultatet blir jevnt og naturlig matt, og holder lenge.

Test ut fargene i parfymeri, og bestill på SN, for der er det kjempebillig (130-140?). Anbefales!

Skrevet

Har lest litt anbefalinger på makeupvalley.com nå og tror isåfall jeg tar den lyseste fargen. Koster bare 100 på ebay så da burde jeg vel kanskje prøve den. Takk for tipset!

Skrevet
Var nettopp på et parfymeri, og de anbefalte meg dette pudderet, det smeltet inn i huden, og gjorde underverker for ujevn hudfarge....
Skrevet

Kanebo er jo Gud i mine øyne, men etter at jeg gikk over til Kanebo har jeg ikke vært villig til å prøve så mye nytt. Kanebo Total Finish er altfor dekkende og jeg blir litt cake-aktig + at fargen er mye mørkere enn foundation i samme farge. Derfor lurte jeg på det løspudderet (men det dekker vel ikke) og det trasnmatte pudderet.

Skrevet

Løspudderet er helt transparent og silkeaktig (finnes bare i en farge, transparent). Hvis du er lys i huden, er det nok perfekt. Foundationfargene er likedan som Total Finish-fargene; selv har jeg 203 Natural Beige.

Transmatte skal visstnok dekke litt mindre enn Total Finish, så dersom du ikke har tørr hud, kan du sikkert prøve det.

Skrevet

Jeg synes kanebo total finish pudderfoundation dekker akkurat passe når jeg påfører det lett med en kost. :)Bruker jeg svampen som følger med, dekker den alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...