Gå til innhold

Alenemor på 29 år, intr i yngre menn? Vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at ei alenemor på feks 29 år er interessert i en mann på 22 år? Jeg er interessert i en på cirka den alderen! Hvor god sjanse har jeg egentlig? 

Hun er ikke høyere utdannet, mens jeg er er student. 

(Jeg er nok av den sjangeren som finner alenemødre tiltrekkende, ikke bevisst, men typisk nok har de en kid) 

Anonymkode: 903ac...c23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eg er 29. Og har truffet en mann på 23. Så lenge du er moden for alderen, er fornuftig og trygg, samt at hun ikke har noen fordommer mot alder, så er det ingenting i veien for at du kan prøve. Liker hun deg da, vet du noe om det?

Anonymkode: 0f89d...124

• Liker 1
Skrevet

Siden hun ikke er høyere utdannet ville jeg ihvertfall ikke satsa på et langvarig forhold med henne. Skrekk og gru.

• Liker 1
Skrevet

Ja mange kvinner liker yngre menn. Men du må være voksen for alderen, være glad i barn og være god som stefar hvis hun skal holde ut med deg. Jeg hadde hatt mye mindre sjanse der. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eg er 29. Og har truffet en mann på 23. Så lenge du er moden for alderen, er fornuftig og trygg, samt at hun ikke har noen fordommer mot alder, så er det ingenting i veien for at du kan prøve. Liker hun deg da, vet du noe om det?

Anonymkode: 0f89d...124

Ut ifra kroppsspråk så ser det sånn ut at hun liker meg :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, NydeligMann skrev:

Siden hun ikke er høyere utdannet ville jeg ihvertfall ikke satsa på et langvarig forhold med henne. Skrekk og gru.

Regner dette er ironi.

Anonymkode: b331c...779

AnonymBruker
Skrevet

Fler ?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :)

Anonymkode: f265b...137

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at ei alenemor på feks 29 år er interessert i en mann på 22 år? Jeg er interessert i en på cirka den alderen! Hvor god sjanse har jeg egentlig? 

(Jeg er nok av den sjangeren som finner alenemødre tiltrekkende, ikke bevisst, men typisk nok har de en kid) 

Vel, alt er jo mulig. 

Jeg er intressert i en som holder på med videregående (20 år), er alenemor på litt mer enn 30 :fnise:

Anonymkode: aa646...224

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, alt er jo mulig. 

Jeg er intressert i en som holder på med videregående (20 år), er alenemor på litt mer enn 30 :fnise:

Anonymkode: aa646...224

Serr?:)

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar denne som anonym.

Jeg falt for en åtte år yngre mann og det var gjensidig. Vi hadde et kort forhold som av ulike årsaker ble avsluttet, men vi liker hverandre fortsatt. Så ja: det er mulig 😉

Anonymkode: eadab...c9d

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym.

Jeg falt for en åtte år yngre mann og det var gjensidig. Vi hadde et kort forhold som av ulike årsaker ble avsluttet, men vi liker hverandre fortsatt. Så ja: det er mulig 😉

Anonymkode: eadab...c9d

Hva falt du for ?:)

ts

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun eller han?

Anonymkode: 39164...fca

AnonymBruker
Skrevet

Menn i begynnelsen av 20-åra er jo duracell-knullere...så hvorfor ikke ts?

Anonymkode: bad53...e81

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun eller han?

Anonymkode: 39164...fca

Jeg (mann) er intr i ei alenemor.

AnonymBruker
Skrevet

Men er du ute etter No seriøst? Er du villig til å bli stefar? Jeg er 27 og har to barn, og jeg hadde nok vert mer skeptisk om det var snakk om et seriøst forhold. Hadde gitt deg en sjanse om jeg likte deg men hadde nok brukt lengere tid før det ble superseriøst og introdusere for barn og sånt. Hadde det vert en flørt hadde jeg ikke tenkt så mye på alderen...

Anonymkode: 1cd30...495

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig. Min bestevenninne er 36år og hodestups forelsket i en på 21... Hun har to barn og aner ikke hva hun skal gjøre med situasjonen. 

Jeg er skeptisk til at et seriøst forhold er en god idé, men er det full klaff er det jo flott :)

Anonymkode: 6d390...ee7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du ute etter No seriøst? Er du villig til å bli stefar? Jeg er 27 og har to barn, og jeg hadde nok vert mer skeptisk om det var snakk om et seriøst forhold. Hadde gitt deg en sjanse om jeg likte deg men hadde nok brukt lengere tid før det ble superseriøst og introdusere for barn og sånt. Hadde det vert en flørt hadde jeg ikke tenkt så mye på alderen...

Anonymkode: 1cd30...495

Jepp, er ute etter noe seriøst! Falt pladask for denne kvinnen første gang jeg så hun for cirka 4 år siden. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, er ute etter noe seriøst! Falt pladask for denne kvinnen første gang jeg så hun for cirka 4 år siden. 

Det var kjærlighet ved første blikk, ihvertfall for min del

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig. Min bestevenninne er 36år og hodestups forelsket i en på 21... Hun har to barn og aner ikke hva hun skal gjøre med situasjonen. 

Jeg er skeptisk til at et seriøst forhold er en god idé, men er det full klaff er det jo flott :)

Anonymkode: 6d390...ee7

Kan jeg spørre hva hun falt for?:)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 7 år yngre. Jeg var superskeptisk og redd for hva folk skulle si..

Ikke fått en eneste negativ reaksjon, blitt kalt cougar et par ganger, men bare på tull.
Vi er begge i 20-årene, men i hver sin ende. Vi har det supert sammen! Han er nok litt gammel for alderen og jeg litt ung.

Anonymkode: 3e382...047

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...