AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Med bildeeksempler. lurer på om jeg har rar virkelighetsoppfatning siden mange som synes de er normale på datingsider er lubben+ i mine øyne Anonymkode: 051f8...94d
annebanane Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Hver person har sin mening om det, så det finnes ikke noe standardsvar. Hva som er normalt endrer seg med tiden og samfunnet. Media representerer ikke gjennomsnittskvinnen, så det kan godt hende du har et forvridd syn. Samtidig vurderer mange seg feil. Det er utrolig dårlige kroppskategorier på datingsider. 1
Mis(s)Understood Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Det avhenger veldig av hvem du spør. Er du mann, gutt, kvinne eller jente, AB?
Okapi Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Med bildeeksempler. lurer på om jeg har rar virkelighetsoppfatning siden mange som synes de er normale på datingsider er lubben+ i mine øyne Anonymkode: 051f8...94d Både slanke og lubne er normale. Norsk snitt-BMI er tett på 25.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Du vet hva du selv er. Det er stadig vekk tråder på kg hvor kvinner spør om hva forskjellen på overvektig og lubben er, i håp om at de kan lure seg selv til å tro at de er lubben selv (når de helt klart har flere titalls kilo for mye). Anonymkode: 91eaa...770
Gjest AryaKillie Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 BMI stemmer ikke med hvordan en kropp ser ut. Noen har svært kraftig beinbygning som igjen kan øke deres vekt betraktelig. En kvinne på 170 f.eks kan fort veie 90+ kg uten å SE bælfeit og sykelig overvektig ut, men hennes BMI derimot sier det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 13 minutter siden, LeahJames skrev: BMI stemmer ikke med hvordan en kropp ser ut. Noen har svært kraftig beinbygning som igjen kan øke deres vekt betraktelig. En kvinne på 170 f.eks kan fort veie 90+ kg uten å SE bælfeit og sykelig overvektig ut, men hennes BMI derimot sier det. Dette er en mye. Skjelettet veier veldig lite. Muskelmasse er selvsagt en annen sak, men da handler det ikke om "kraftig benbygning". Anonymkode: 9583d...426 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #8 Skrevet 26. april 2016 Tynn: Alessandra Ambrosio Slank: Jessica Alba Veltrent: Ana Ivanovic Normal: Kate Winslet Lubben: Amy Schumer Overvektig: Rebel Wilsom Anonymkode: ce685...98a 4
Ravnklo Skrevet 26. april 2016 #9 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tynn: Alessandra Ambrosio Slank: Jessica Alba Veltrent: Ana Ivanovic Normal: Kate Winslet Lubben: Amy Schumer Overvektig: Rebel Wilsom Anonymkode: ce685...98a Må faktisk si meg enig i dette, er slik jeg ser for meg de ulike "kategoriene" også!
Ardenus Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 Da tror jeg at Amy Schumer passer meg perfekt Selv er jeg breiskuldra og har alltid slitt med å få på meg vanlig bukser, dette var et problem før jeg la på meg, nå er jeg overvektig. Trives med hvordan jeg er, bryr meg lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå