AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Del Skrevet 24. april 2016 Noen forslag? Dette vet jeg fra før av: gå tur, trene, kino, utstilling, cafe. Anonymkode: c463d...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 24. april 2016 #2 Del Skrevet 24. april 2016 Biblioteket, sjekke eventer i ditt nærområde på Facebook, hundeutstilling og diverse konkurranser kan også være gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Del Skrevet 24. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen forslag? Dette vet jeg fra før av: gå tur, trene, kino, utstilling, cafe. Anonymkode: c463d...a48 Meld deg rett og slett på turer for single gjennom en eller flere turforeninger Noen reisebyrå arrangerer også singelturer. (sykkelferier bl.a.) Meld deg på kurs i noe som interesserer deg (da er sjansen stor for å bli kjent med mennesker som har de samme interessene/ lidenskapene Anonymkode: 55ca7...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Del Skrevet 24. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen forslag? Dette vet jeg fra før av: gå tur, trene, kino, utstilling, cafe. Anonymkode: c463d...a48 Jobbe frivillig Bli besøksvenn, støttekontakt el.l. Anonymkode: 55ca7...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpia Skrevet 24. april 2016 #5 Del Skrevet 24. april 2016 Les bøker, lag god mat, prøv do it yourself-prosjekter som å male, tegne, sy, lage ting. Lær noe nytt: sign opp for kurs i noe du har lyst å prøve, enten på internett eller "på ordentlig". Inviter venner eller noen du har lyst å bli venner med på brettspill, film, kaffe eller vin. Hold "byttefest" med venner og bekjente, og bytt klær og ting dere ikke har bruk for mer, gjerne med litt snacks og drikke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Del Skrevet 24. april 2016 Evt gå på loppemarked eller lokale byttedager du finner annonsert Anonymkode: 55ca7...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #7 Del Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meld deg rett og slett på turer for single gjennom en eller flere turforeninger Noen reisebyrå arrangerer også singelturer. (sykkelferier bl.a.) Meld deg på kurs i noe som interesserer deg (da er sjansen stor for å bli kjent med mennesker som har de samme interessene/ lidenskapene Anonymkode: 55ca7...3b7 Den eneste turforeningen jeg vet om er turistforeningen. Finnes det flere enn den? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: c463d...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå