Gå til innhold

ONSen kasta meg ut!

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja det er høyst vanlig med inngrodde hår etter barbering 

Anonymkode: 6b11c...3ea

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke på/i vaginaen. Vagina er skjeden. Venusberget eller de ytre kjønnsleppene derimot er det mulig å få inngrodd hår.

Anonymkode: 4d07e...ec9

:opplyser: 

Bra noen har fulgt med i timen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, peppermyntete skrev:

:opplyser: 

Bra noen har fulgt med i timen.

Hehe er jo ikke så lett...

Skrevet

Jeg synes det må være flaut å være kvinne og ikke vite betegnelser for de forskjellige deler av det kvinnelige kjønnsorgan eller bruke dem feil.

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)
19 timer siden, Arabella skrev:

Jeg synes det må være flaut å være kvinne og ikke vite betegnelser for de forskjellige deler av det kvinnelige kjønnsorgan eller bruke dem feil.

Jeg vet utmerket godt forskjellen på betegnelsene, men klarte likefullt soleklart å forstå hva han/hun som kom med kommentaren mente i dette tilfelle ;)

Ble vel 3 ganger så distrahert av alle som skulle påpeke feilen enn selve betegnelsesfeilen...just my two cent. Vært mer spennende om de som var i tråden her, kommenterte problemstillingen til TS :P

Edit: Og nå innså jeg at jeg selv ikke kommenterte innholdet til TS :erter::opplyser::P

Endret av HarryDotter
Skrevet
4 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ble vel 3 ganger så distrahert av alle som skulle påpeke feilen enn selve betegnelsesfeilen...just my two cent. Vært mer spennende om de som var i tråden her, kommenterte problemstillingen til TS :P

Jeg synes mannens oppførsel var umoden og under enhver kritikk, så det er sagt.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo tydelig at mange ikke vet hva en vagina er, så det er jo på sin plass å kommentere det. 

TS: Begynn å bruk kondom, så slipper du å drive å teste deg hele tiden. Høres veldig slitsomt og ikke minst dyrt ut. Denne fyren får du vel bare være glad du ble kvitt.

• Liker 2
Skrevet
Den 24.4.2016 at 16.53, NumberSix skrev:

Hvorfor bruker du ikke kondom? Må da være utrolig mye sikrere, og billigere, enn å teste seg etter hver nye partner.

Skjønner godt at han frika ut, selv om han burde insistert på å bruke beskyttelse. 

Gratis å sjekke seg for kjønnssykdommer.

Skrevet

Hvorfor pirker dere ikke ut inngrodde hår? Det er noe av det kjekkeste jeg vet! :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, April 24, 2016 at 13.43, AnonymBruker skrev:

Hadde sex for første gang på ca ett år, men det gikk ikke så bra. Vi har sex, og jeg sovner. Fyren vekker meg og spør hva jeg har på vaginaen. Jeg forklarer han at det er et inngrodd hår. Det trodde han ikke noe på, og spurte meg om jeg hadde hatt kjønnsykdommer før, hvor sannheten er at jeg aldri har hatt det. Og tester meg alltid etter ny partner. Da sier han at jeg var jo en fremmed kvinne som sikkert ville sagt hva som helst bare for å få meg et ligg, og ba meg dra! Jeg har aldri opplevd lignende, følte bare for å dele det her. Inngrodd hår der nede ser ikke så bra ut, men det ser jo ikke ut som herpes!

Anonymkode: 4b75d...f03

Tester deg hver gang med en fyr? Hva om du etter test har fått hiv? Hvorfor har du ikke med deg gummi? 

Anonymkode: be425...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...