AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hadde sex for første gang på ca ett år, men det gikk ikke så bra. Vi har sex, og jeg sovner. Fyren vekker meg og spør hva jeg har på vaginaen. Jeg forklarer han at det er et inngrodd hår. Det trodde han ikke noe på, og spurte meg om jeg hadde hatt kjønnsykdommer før, hvor sannheten er at jeg aldri har hatt det. Og tester meg alltid etter ny partner. Da sier han at jeg var jo en fremmed kvinne som sikkert ville sagt hva som helst bare for å få meg et ligg, og ba meg dra! Jeg har aldri opplevd lignende, følte bare for å dele det her. Inngrodd hår der nede ser ikke så bra ut, men det ser jo ikke ut som herpes! Anonymkode: 4b75d...f03
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Er vel ingen krav å skulle få bli til frokost hos en ONS heller da Var muligens bare en merkelig unnskylding for å kaste deg ut, han hadde jo fått det han ville så hvorfor skulle du sove over. Anonymkode: c7485...98b 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Inngrodde hår og herpes forveksles faktisk ganske ofte. At han er nervøs for kjønnssykdommer er jo ok, men dere burde jo brukt kondom såklart. Er heller ikke uvanlig å bli kastet ut etter et ONS. Allikevel er det snåleste her at han har drevet å stirret på og studert vaginaen din etter du sovnet. Creep! Anonymkode: 6b11c...3ea 32
Gjest Coolaid Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex for første gang på ca ett år, men det gikk ikke så bra. Vi har sex, og jeg sovner. Fyren vekker meg og spør hva jeg har på vaginaen. Jeg forklarer han at det er et inngrodd hår. Det trodde han ikke noe på, og spurte meg om jeg hadde hatt kjønnsykdommer før, hvor sannheten er at jeg aldri har hatt det. Og tester meg alltid etter ny partner. Da sier han at jeg var jo en fremmed kvinne som sikkert ville sagt hva som helst bare for å få meg et ligg, og ba meg dra! Jeg har aldri opplevd lignende, følte bare for å dele det her. Inngrodd hår der nede ser ikke så bra ut, men det ser jo ikke ut som herpes! Anonymkode: 4b75d...f03 Det er derfor du skal velge skikkelige menn og ikke guttervalper å kose deg med. Hvordan klarte du å slippe denne idioten til ?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Fikk han pule deg i ræva? Anonymkode: da47f...0ca 1
Arabella Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex for første gang på ca ett år, men det gikk ikke så bra. Vi har sex, og jeg sovner. Fyren vekker meg og spør hva jeg har på vaginaen. Jeg forklarer han at det er et inngrodd hår. Det trodde han ikke noe på, og spurte meg om jeg hadde hatt kjønnsykdommer før, hvor sannheten er at jeg aldri har hatt det. Og tester meg alltid etter ny partner. Da sier han at jeg var jo en fremmed kvinne som sikkert ville sagt hva som helst bare for å få meg et ligg, og ba meg dra! Jeg har aldri opplevd lignende, følte bare for å dele det her. Inngrodd hår der nede ser ikke så bra ut, men det ser jo ikke ut som herpes! Anonymkode: 4b75d...f03 Det vokser ikke hår i vagina. 9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk han pule deg i ræva? Anonymkode: da47f...0ca Hva feiler det deg? Anonymkode: efe3d...f63 12
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inngrodde hår og herpes forveksles faktisk ganske ofte. At han er nervøs for kjønnssykdommer er jo ok, men dere burde jo brukt kondom såklart. Er heller ikke uvanlig å bli kastet ut etter et ONS. Allikevel er det snåleste her at han har drevet å stirret på og studert vaginaen din etter du sovnet. Creep! Anonymkode: 6b11c...3ea Han kan jo ha observert det inngrodde håret mens de hadde sex, og brukt det som forklaring på å hive henne ut etterpå. Anonymkode: 6f92d...7e5
Antoinette Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Ha ha ha ja for dette er nok IKKE skrevet av en mann. Hår PÅ vaginaen du liksom.... 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 På vulvaen tenker jeg vi sier. Men creepy at han studerer deg mens du sover. Og det er da vitterlig ikke normalt og bli hivd ut rett etter sex. Mer vanlig er det vel å komme med unnskyldninger dagen derpå for å få fyren / jenta ut
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #12 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk han pule deg i ræva? Anonymkode: da47f...0ca God bedring til deg! Creep! Anonymkode: b917e...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #13 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo ha observert det inngrodde håret mens de hadde sex, og brukt det som forklaring på å hive henne ut etterpå. Anonymkode: 6f92d...7e5 Det tror jeg ikke Ingen legger merke til så små detaljer midt under en sex akt. Anonymkode: 6b11c...3ea 1
NumberSix Skrevet 24. april 2016 #14 Skrevet 24. april 2016 Hvorfor bruker du ikke kondom? Må da være utrolig mye sikrere, og billigere, enn å teste seg etter hver nye partner. Skjønner godt at han frika ut, selv om han burde insistert på å bruke beskyttelse. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #15 Skrevet 24. april 2016 Og derfor er jeg imot one night stand og syns lite synd på de menn og kvinnene som gjør det. Du aner ikke hvem den personen er eller hva han syns om deg eller hvordan han kommer til å behandle deg, men det fant du rimelig fort ut av ts! Anonymkode: 5acc6...443 3
peppermyntete Skrevet 24. april 2016 #16 Skrevet 24. april 2016 Inngrodd hår på vaginaen? TS ring noen! Du er ganske unik tror jeg 4
Gjest ashanti Skrevet 24. april 2016 #17 Skrevet 24. april 2016 Han hørtes ganske kjipt ut. Hvor gammel er denne fyren da? Han høres for meg ut som han er hvertfall under 25. Greit nok at det var en ONS, men vanlig folkeskikk går det an å ha. Er noe litt umenneskelig i det å pule noen å kaste dem på dør rett etterpå syntes jeg. De fleste klarer vel å komme seg gjennom én natt med sex og søvn, for så å kanskje ta en litt klein frokost før gjesten går hjem.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #18 Skrevet 24. april 2016 Herregud for en fyr. Anonymkode: ebe23...cfa
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #19 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, peppermyntete skrev: Inngrodd hår på vaginaen? TS ring noen! Du er ganske unik tror jeg Tja det er høyst vanlig med inngrodde hår etter barbering Anonymkode: 6b11c...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #20 Skrevet 24. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja det er høyst vanlig med inngrodde hår etter barbering Anonymkode: 6b11c...3ea Ja, men ikke på/i vaginaen. Vagina er skjeden. Venusberget eller de ytre kjønnsleppene derimot er det mulig å få inngrodd hår. Anonymkode: 4d07e...ec9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå