Gå til innhold

Lengde på penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg også. Men det er jo mer politisk korrekt å si at man liker de litt mindre. ;)

13 cm pikk er lite, men det må du bare lære deg å leve med, ts. Er ikke så mye å gjøre med det. Er du heldig, så kan det vel hende at den vokser et par-tre millimeter til de neste årene. Du er jo ennå ganske ung.

Anonymkode: 6dd99...d18

Ja nettopp.

Så da skjønner jeg ikke hvorfor de over her sier at 13 cm IKKE er lite..

Anonymkode: adf34...94c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, bare fortell deg selv det du. Du liker en feit kuk som fyller deg kontra en tynn jævel. Ellers har du bare vært uheldig og bare pult på menn med mindre. Finn en med svær en og du vil aldri gå tilbake:)

Anonymkode: a0af0...567

Pass deg nå så ikke mamma kommer å konfiskerer pc'en din.

Anonymkode: df39c...b3c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med tykkere? Hvor mye i omkrets da?

15-16cm i omkrets tror jeg du burde være trygg på at kvinner setter pris på. Vurderer å fortykke min kirurgisk. Koster heller ikke så mye, 20k :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15-16cm i omkrets tror jeg du burde være trygg på at kvinner setter pris på. Vurderer å fortykke min kirurgisk. Koster heller ikke så mye, 20k :)

Men 13 cm lang er jo veldig lite? Hvor lang har du?

AnonymBruker
Skrevet

Men 13 cm lang er jo veldig lite? Hvor lang har du?

Tykkelsen er det kvinner setter mest pris på. Jeg er litt lengre enn deg, 15cm, men tynnere. 12cm på det tykkeste, men det er ved roten og 11,5 på midten. Hadde jeg bare hatt 13cm omkrets hadde jeg vært fornøyd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tykkelsen er det kvinner setter mest pris på. Jeg er litt lengre enn deg, 15cm, men tynnere. 12cm på det tykkeste, men det er ved roten og 11,5 på midten. Hadde jeg bare hatt 13cm omkrets hadde jeg vært fornøyd

Hvordan er det du får målt tykkelse? Vil faktisk si at min er rundt 12,5/13 cm tykk. Og 13 cm lang.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det du får målt tykkelse? Vil faktisk si at min er rundt 12,5/13 cm tykk. Og 13 cm lang.

Surrer et målebånd rundt kuken. Et slag i trynet hver gang

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er deres penis uten ereksjon?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang er deres penis uten ereksjon?

Varierer jo litt, men 6-7cm ca. Men størrelsen når den er slapp tenker jeg ikke noe særlig på

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Varierer jo litt, men 6-7cm ca. Men størrelsen når den er slapp tenker jeg ikke noe særlig på

Er ikke det lite? Og hvor lang og tykk når den er stiv?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det lite? Og hvor lang og tykk når den er stiv?

15cm lang, og 11-12cm omkrets. Jeg skammer meg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15cm lang, og 11-12cm omkrets. Jeg skammer meg

Syns du seriøst det er lite?

Jeg har 13 lang og 13 tykk. Tenker om det?

AnonymBruker
Skrevet

Syns du seriøst det er lite?

Jeg har 13 lang og 13 tykk. Tenker om det?

Din er tykkere enn min da, og det er det jenter setter pris på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med tykkere? Hvor mye i omkrets da?

13 går jo helt fint, da funker den jo også om man ikke er kjempekåt og våt. Men når du nærmer deg 14-15 da blir det veldig perfekt. (Jeg fant frem målebåndet for å se nå). Den tykkeste jeg har vært borti husker jeg at jeg "målte" i smug, jeg målte og kjente den var like tykk som håndleddet mitt. Målte håndleddet nå og det er 17 cm. Det var egentlig for stort, for det gjorde vondt å få den inn. Så heller 13 enn 17 i tykkelse også! 

Og du, 13-14 cm er IKKE lite. Det er LITT mindre enn gjennomsnittelig, men ikke lite. Har hatt sex med et par som hadde under 10cm, og da begynner det å skorte litt, fordi den oftere glipper ut hvis man har litt aktiv sex. Lengden din ser jeg ingenting galt i. Og tykkelsen er godkjent! 

Anonymkode: 75a3f...c3f

AnonymBruker
Skrevet

vill heller ha en som er tjukk enn en som er tynn, men heller en som er kort enn en som er lang. Er så sykt vondt å bli bunnet så da utgår nesten alle stillinger.

Anonymkode: 3e54a...ac7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater kuken min as. Noen tips til å komme over det?

Skrevet

Snart kommer det noen hobbypsykologer her og forteller deg at snurrebassen din er fin nok, at det er det indre som teller, at det er hvordan man bruker den osv osv bla bla. Men ikke hør på dem. Du kommer aldri til å få et godt forhold til en såpass liten tiss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, peppermyntete skrev:

Ingenting galt med den størrelsen! Foretrekker at de er rundt gjennomsnittet eller kortere, i alle fall ikke mye lengre. Å bli bunnett er sinnsykt vondt. Så ja takk til de litt kortere penisene og at de sitter på menn som kan å bruke dem :hoppendeglad:

Har du barn?

Anonymkode: 8f81d...351

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok belage deg på å være samtaleemne i venninnegjengen hvor en lillefinger blir hevet for beskrive deg. Men de fleste kvinner er høflig nok til ikke å le av deg rett i ansiktet ditt. At du latterliggjøres bak ryggen din, må du nesten leve med. Eller velge sølibat. Du kan trøste deg med at du langt fra er alene, selv om din skjebene heller ikke kan sies å være vanlig.

Anonymkode: bc026...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...