Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 tenkte å vaske alle sminkekostene og svampene mine... Hva vasker jeg det med? lano? zalo? :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Bruk shampo og ørlite balsam etterpå. Da blir de fine og myke. Spesielt viktig til Bare Escentuals-børsten.
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Bruker en liten dæsj med ansiktsvasken min, Dermalogica Special Cleansing Gel.
Gjest Étoile Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Og husk å tørke dem flatt! Det er kjempeviktig. Legg dem på en klut el lign. Hvis du setter dem til tørk med busten opp, vil det renne vann ned i limet. Dette gjør at hårene etterhvert vil løsne, og det korter ned levetiden på sminkekostene.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 takk alle sammen burde helt sikkert ha gjort dette for lenge siden...
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Vasket en øyeskyggekost og en kost jeg bruker til solpudder i forrige uke og det trengtes! Skal absolutt gjøre det oftere når jeg så hvor mye som var på kostene. En parfymeridame sa til meg en gang at jeg ikke burde bruke zalo men heller ansiktsvask eller shampo. Bevarte kostene bedre ifølge henne.
Gjest Butterflygirl Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg pleier og bruke vanlig håndsåpe og lar de tørke i en kopp. Har ikke opplevd at hårene detter av eller noe. Og jeg har helt vanlige koster kjøpt hos hennes. De kostene jeg bruker nå har jeg brukt i 2-3 år og jeg bruker sminke hver dag. Jeg vasker dem ca 1 gang i uke, eller 2 ganger i måned. Varier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå