Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nå brukt 10.000kr til sammen hos forskjellige frisørsalonger det siste året. prøver desperat å få tilbake min naturlige hårfarge, men det skulle visst ikke være lett. ER SÅ LEI.

de 2-3 siste årene har jeg farget håret mye. er naturlig askeblond/askebrun startet med hjemmefarge. først blonde striper en runde, så en kobberbrun farge, så mørk sjokoladebrun (disse fargene i 2014). i 2015 prøvde jeg å få tilbake min naturlige farge. dro til frisør og ble anbefalt en lærling.. satt med avfarging alt for lenge mens lærlingen tupperte(!!) håret mitt! etter noen farginger og striper satt jeg igjen med en blond farge. myyye lysere enn sånn jeg er naturlig. dro tilbake etter noen måneder (med en del ettervekst), og fikk en brunfarge. likte denne godt, men fargen gikk ut fort og jeg endte opp som lys oransje etter noen måneder.

takket tilbake til hjemmefarge. uten noe særlig peiling på hva tallene betyr. fikk en farge jeg likte godt, men ble igjen oransje når fargen falmet.

rundt juletider 2015 reiste jeg til frisøren igjen. la i blonde striper for å fjerne hjemmfargen og jeg kunne ikke finne på å fagre håret med hjemefarge(?). fikk et ok resultat. reiste tilbake etter 1,5 måned og la i nye striper for å få en jevn farge. ble altså knall gul.. håret mitt var utrolig nok friskt og sunt, så jeg reiste tilbake etter en uke og klagde på fargen. fikk ny farge, noe som traff min naturlige ganske godt.. men igjen, denne ble vasket ut rimelig fort. hadde trodd frisørsalongene i bergen var bedre enn som så.

for 1 måned siden nå reiste jeg nok en gang til frisøren. fikk en farge jeg var helt frelst av, DET var fargen! men jeg vasket håret TO GANGER før fargen var blass.

håret mitt var fortsatt sunt, så jeg brukte en hjemmefarge igjen. en 6´er fra garnier nutrisse cream(?). fargen inneholder litt rødskjer og er litt for lys etter min smak, men jeg overlever. skal la håret hvile en stund nå...

dette er jeg altså så lei av. håret mitt kommer til å falle av hvis jeg fortsetter slik! men alt jeg ber om er å få tilbake min naturlige farge.

har satt meg litt inn i dette med tall. 6 blir litt lyst syns jeg, så mulig jeg prøver 5. tror 6.1 hadde vært det ideelle, men finner ikke ut hvor man får kjøpt denne fargen! jeg ønsker en kald og brun farge, askebrun ish. så lenge fargen ikke er så varm går det greit!

er det noen som har hårfarger og merker og anbefale? evt tips for å få fargen til å holde lengre?

Anonymkode: d032f...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...