AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg er så uerfaren med kjærester, og irriterer meg at jeg tydeligvis går for de samme mennene gang på gang. Den siste var en fyr jeg oppriktig trodde var snill og annerledes. Han var veldig tydelig i starten på at han likte meg, vi ventet 4 uker med sex og han gav meg så enormt mye bekreftelse når vi var sammen. Enden på visa var at jeg ble dumpa på sms etter nesten 3 måneder sammen, og det ble en salig røre i etterkant. Nå ønsker jeg virkelig å treffe en annen type menn. Har noen av dere hatt et mønster dere har brutt? Eller klart å gjennomskue mennene litt før? Anonymkode: 83bd1...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady1988 Skrevet 2. mai 2016 #2 Del Skrevet 2. mai 2016 Den 4/24/2016 at 12.02, AnonymBruker skrev: Jeg er så uerfaren med kjærester, og irriterer meg at jeg tydeligvis går for de samme mennene gang på gang. Den siste var en fyr jeg oppriktig trodde var snill og annerledes. Han var veldig tydelig i starten på at han likte meg, vi ventet 4 uker med sex og han gav meg så enormt mye bekreftelse når vi var sammen. Enden på visa var at jeg ble dumpa på sms etter nesten 3 måneder sammen, og det ble en salig røre i etterkant. Nå ønsker jeg virkelig å treffe en annen type menn. Har noen av dere hatt et mønster dere har brutt? Eller klart å gjennomskue mennene litt før? Anonymkode: 83bd1.. Den 4/24/2016 at 12.02, AnonymBruker skrev: Jeg er så uerfaren med kjærester, og irriterer meg at jeg tydeligvis går for de samme mennene gang på gang. Den siste var en fyr jeg oppriktig trodde var snill og annerledes. Han var veldig tydelig i starten på at han likte meg, vi ventet 4 uker med sex og han gav meg så enormt mye bekreftelse når vi var sammen. Enden på visa var at jeg ble dumpa på sms etter nesten 3 måneder sammen, og det ble en salig røre i etterkant. Nå ønsker jeg virkelig å treffe en annen type menn. Har noen av dere hatt et mønster dere har brutt? Eller klart å gjennomskue mennene litt før? Anonymkode: 83bd1...f15 Høres ut som du har møtt en sjarmør. Flinke til å snakke for seg og gir masse komplimeter og sier det du vil høre. De vet hvordan å få en dame til å falle for dem. Man ser fort tegn på at de liker enn og de kan være flinke å skjule andre sider. Ta deg tid alene og reflekter over personen. Sette seg litt ut av den rosa skyen og vær realistisk. De fleste forhold blir slutt da folk gjerne har datet noen før de gifter seg. Om de virker for perfekt til å være sann er det ofte sånn. Mange menn er gjerne med på å kose seg men vil ikke ha ansvar eller bryr seg nok til å ønske noe reelt og varig. Er dårlig på å plukke de selv men lettere å gjennomsku dem med åra. Blir bedre menneskekjenner. Skal ikke få deg til å tvile og ikke ha tillit til folk. Men om de sier noe, tenk på hvorfor de sier det. Hvis du hadde sagt det hva kunne dine motiv være hvis du var han. De sier ofte noe du vil høre, føles det oppriktig fra ett dypt gjennomtenkt sted eller overdrevent og spontant. Hva bekrefter de egentlig når de gir bekreftelse. Er de veldig flørtete av seg kan de ofte fort bli det med andre. Har de høye tanker om seg selv som uerstattelig eller at de bare fortjener det beste og gir det beste. Lær deg å kjenne deg selv og ditt indre og din magefølelse. Vit hva du føler og ønsker og så se situasjonen uten dine følelser så man ikke er blind av forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Del Skrevet 2. mai 2016 Hva er det p gjennomskue egentlig? Er helt fair å dumpe noen om man innser at man ikke passer sammen så godt som man trodde. Men man bør absolutt være sikker på det FØR man går i et forhold for å unngå falske forhåpninger og påføre andre knust hjerte , men på meg virker det som at dere aldri var offisielt sammen..? At ham dumpet deg etter tre mnd bekjentskap? Anonymkode: 21ecb...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå