Pandore Skrevet 26. oktober 2004 #1 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mormora mi blir snart 70 år, og jeg skal kjøpe gave... Hva kjøper man egentlig til en 70 år gammel dame som har det meste?? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjøpte ekstra godt ullundertøy (Ulvang) til min bestemor for et par år siden. Det var hun veldig glad for for gamle damer blir ofte ekstra kalde, og for å unngå å bli syke kler de på seg godt. Litt billigere er jo Ulvang sokker med flakslodd i. Eller rett og slett en god krem, vanlige sokker , truser. ol. forbruksvarer Går jo ann også å fyllle en kurv med litt frukt, sjokolade, et blad, en bok, et godt brød ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Min mor hadde 70-års dag i fjor høst, og da kjøpte vi gode tursko til henne. Hun er veldig glad i å gå turer. Det spørs jo hvilke interesser din mormor har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå