AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Er det lov å bestille vitaminer osv fra utlandet? Ikke noe veldig spesielt, men sterkere enn man får kjøpt i Norge. Gidder ikke bruke penger på det om det blir stoppet i tollen likevel ... Anonymkode: d68cf...a4e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å bestille vitaminer osv fra utlandet? Ikke noe veldig spesielt, men sterkere enn man får kjøpt i Norge. Gidder ikke bruke penger på det om det blir stoppet i tollen likevel ... Anonymkode: d68cf...a4e Ja. Anonymkode: eb642...700
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Jeg bestilte nettopp kosttilskudd fra Danmark som visstnok ikke er lov å selge i Norge, men lov å bruke. Den kom gjennom uten problemer. Det koster 409kr tilsammen, men jeg har ennå ikke fått regning fra tollen. Anonymkode: 4c640...248
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Risikosport synes jeg http://www.phrma.org/counterfeit-drugs Leste nylig en artikkel om en dame som hadde bestilt medisin over nett, som døde av det. Jeg hadde aldri turd å bestille medisiner eller kosttilskudd på nett. Les deg opp på emnet! Anonymkode: af493...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå