AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hvor ofte kjøper dere nye toalettmapper? Jeg har to "hoved-toalettmapper"; en som jeg bruker til hverdags, og en som jeg oppbevarer ting jeg ikke bruker så ofte oppi. Tviler på at noen av dem virker i vaskemaskinen på grunn av stoffet og formen, men de blir jo skitne etter en tids bruks. Hvordan gjør dere det med pudderkoster? Legger dere de bare rett oppi toalettmappene, eller oppi små poser først? Anonymkode: ae49a...2fa
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Vreng de inn-ut og håndvask. Anonymkode: 7b0df...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 o det er så sjeldent at jeg husker det ikke engang. Børster jo av børstene mine så de ikke er fulle av produkter når jeg putter de tilbake, og vasker børstene regelmessig. Toalettmappene mine er hverken slitt eller skitne. Anonymkode: 2ecd6...8f6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Kjøper stort sett toalettmapper jeg kan putte i vaskemaskinen, det er så praktisk. Ellers fungerer jo håndvask, da. Ville puttet koster i poser dersom jeg ikke kunne vasket toalettmappen i maskin. Anonymkode: 5b014...d02
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Toalettmapper bruker jeg kun når jeg er ute å reiser. Hjemme bruker jeg sånne små plastikk-korger som man får kjøpt f.eks Europris i alle farger. Praktisk og greit synes jeg, har 4 små korger til div sminke/sminke/hårbørster/OB/bind etc på hylla i skapet under vasken. Anonymkode: f440b...33c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Jeg vrenger og kaster i maskin med vaskepose rundt, på 30c. Bruker sånne i fake skinn. Fungerer veldig bra. Anonymkode: dddcd...3da
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Aldri, har en tendens til å få en i julegave kanskje annethvert år, men de varer jo mye lengre enn det, så nå har jeg et par stykker "på vent" med stæsj-jeg-aldri-bruker oppi. Vasker toalettmappa i vaskemaskinen på et eller annet skånsomt program en gang iblant. Anonymkode: 73dce...617
Sandie Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Jeg vasker dem for hånd.Er de veldig skitne og flekkete kaster jeg dem.Tror aldri jeg har kjøpt en eneste toalettmappe i hele mitt liv forresten.Jeg har alt for mange,og de har jeg stort sett fått til bursdager og jul eller gratis andre steder. Pudderkosten ligger løst i den lille sminkevesken jeg har med meg i vesken til daglig. Ellers står den på sminkebordet. 1
Minya Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har hatt den samme toalettmappa i over tjue år, og den arvet jeg fra min søster som hadde fått den minst ti år tidligere. Så jeg har igrunnen ikke kjøpt en eneste toalettmappe. Veldig glad i den gamle jeg har, selv om jeg ser at den snart har behov for å byttes ut. Blir nok når glidelåsen ryker tenker jeg.... Bruker den bare når jeg reiser bort og overnatter mer enn en natt, ellers står den pent plassert inni skapet på badet. Har egen sminkepung som aldri blir brukt også.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Kjøpt to nye på 1 år-men det er fordi de var knallfine og fra sephora Anonymkode: 3b503...9c3
Adara Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har som regel alle børstene mine i ett glass, og når jeg må ha de i toalettmappen så legger jeg de i en pose. Mine toalettmapper blir skitne etterhvert, og da burde jeg vel egentlig bytte de ut, men det kan gå lang tid mellom hver gang. Den jeg har nå fikk jeg til jul tror jeg, og den er fortsatt ren! Har vært flink med denne ^^
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Jeg pleier kjøpe i USA, så hvert annet år ca. I fjor kjøpte jeg en ganske fin fra HM faktisk, den er like fin enda. Kostene vasker jeg av og til og har i sminkepungen fra Victoria's secret. Opplever ikke at de blir så skitne egentlig, men skylder av i vasken hvis det blir noe sminkesøl etc.
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 Hmm, hvert tiende år kanskje? Må være noe sånt, for jeg husker ikke når jeg byttet sist. Kjøpte meg en sminkepung for noen år siden da, vrenger og vasker den for hånd ved behov.
Okapi Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 Stort sett aldri. Tror jeg har kjøpt én i mitt liv, og den funker jo fortsatt. Bruker den bare på tur.
Simmis Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 Sminkebørstene mine har sin egen lille sminkepung som jeg vet jeg kan vaske. Tror det kun har vært 1 gang jeg har ødelagt en toalettmappe, og det var en som en av barna fikk en gang. Som havnet sammen med noen håndklær og vasker på 60 grader. Ellers har jeg vaska de på 30 grader. Har gått helt fint
*Mocca* Skrevet 9. mai 2016 #17 Skrevet 9. mai 2016 Kjøper en behov, men det er sjelden behov. Kanskje fordi jeg har lyst på ny, eller nytt behov har dukket opp. Kostene oppbevarer jeg aldri nedi sammen med alt annet, har sånn etui til koster, som rulles sammen og så oppi toalettveske på reise. Ellers ligger det hver for seg hjemme.
Tekopper Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 Kjøper ny hvert 5-10 år. Koster har jeg brukt å oppbevare i egne plastbokser eller glass, for å beskytte de og holde de unna resten av mappa. Egentlig har jeg sjeldent problem med at de ser ekle og skitne ut, det er bare de billig-ræl pungene som fort ser stygge ut, de dyrere/skikkelig kvalitet blir ikke skitne like fort, er mer solide og holder fasongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå