AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hej, russetiden nærmer seg med stormskritt, men jeg har en bekymring.. At man ikke skal vaske russebuksa! Må jo bli en forferdelig lukt?? jeg opplever i allefall at litt stramme bukser lukter litt surt etter noen dagers bruk i skrittet o.l, og er redd det blir merkbart i russebuksa som jo skal brukes i mange uker... noen tips? evt om man kan vaske buksa (uten å si det til noen såklart ) Anonymkode: beae7...40e
atropos Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Hvis du har strykemerker på buksa kan det fort bli slitt bort hvis du vasker den. Hva med å henge den til lufting? 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Bare å hive den til vask det, det gjorde jeg. Jeg brydde meg ikke no om den uskrevne regel'n om å ikke vaske buksa, går jo ikke akkuratt rundt å fortelelr at nå har jeg vasa buksa. Anonymkode: 2acad...44b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hej, russetiden nærmer seg med stormskritt, men jeg har en bekymring.. At man ikke skal vaske russebuksa! Må jo bli en forferdelig lukt?? jeg opplever i allefall at litt stramme bukser lukter litt surt etter noen dagers bruk i skrittet o.l, og er redd det blir merkbart i russebuksa som jo skal brukes i mange uker... noen tips? evt om man kan vaske buksa (uten å si det til noen såklart ) Anonymkode: beae7...40e Ærligheten lenge leve... Luft den som alle andre gjør! Anonymkode: 3357e...137 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Noen skoler har innført regler om at det ikke er lov å bruke russebukse på skolen før 1. mai, og det er på grunn av lukten! Vask eller skyll den godt hvis du føler for det, men luft den i det minste godt hver natt, for blanding av svette, oppkast, urin, møkk og diverse alkoholprodukter lukter ikke godt. Anonymkode: b9dda...48f
Olaug Olsen Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Russebuksen skal IKKE vaskes. Hvis man først har gått til innkjøp av en russebukse, så er det for sent å vaske. Man bør gå helt inn i denne tradisjonen, og la buksen leve sitt eget liv. Vask er tabu og NoGo! 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Syns ikke buksa mi lukta noe særlig etter russetiden. Nå stakk jeg ikke akkurat nesa mi ned i buksa for å lukte da, men jeg merka aldri noe til lukta når jeg tok den av og på meg feks. Det går nok fint skal du se. Dersom den skulle begynne å lukte så er du uansett i godt selskap
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Bare sørg for å vaske fitte og rumpehull skikkelig etter toalettbesøk. Og skifte undertøy to ganger om dagen. Så slipper du lukt i russebuksa.. Anonymkode: 223d4...075 3
Olaug Olsen Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare sørg for å vaske fitte og rumpehull skikkelig etter toalettbesøk. Og skifte undertøy to ganger om dagen. Så slipper du lukt i russebuksa.. Anonymkode: 223d4...075 Jeg mener mostatt. slapp av og vent med rensligheten til etter russetiden. Dette er tradisjon!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen skoler har innført regler om at det ikke er lov å bruke russebukse på skolen før 1. mai, og det er på grunn av lukten! Vask eller skyll den godt hvis du føler for det, men luft den i det minste godt hver natt, for blanding av svette, oppkast, urin, møkk og diverse alkoholprodukter lukter ikke godt. Anonymkode: b9dda...48f Ja, for alle får møkk, oppkast og alt det andre dritet du nevner på sine russebukser. Alle er forskjellige. Jeg vasket ikke min russebukse i løpet av russetida, og om jeg husker rett så er det jo en egen russeknute å gå med russebuksa gjennom hele russetida (i alle fall på dagtid ). Hadde ikke risikert å ikke få tatt den knuten om det ikke var tvingende nødvendig. Anonymkode: bd981...342
Gjest GulSol Skrevet 24. april 2016 #12 Skrevet 24. april 2016 Her brukte mange jenter tights under buksa. Ellers kan du jo fryse den?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #13 Skrevet 24. april 2016 Bruk truseinlegg, og vær nøye med å tørke godt ved toalettbesøk, så blir det ingen lukt. Anonymkode: ab187...93d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #14 Skrevet 24. april 2016 Hvorfor skal ikke buksene vaskes? Anonymkode: 2ee22...153 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #15 Skrevet 24. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, for alle får møkk, oppkast og alt det andre dritet du nevner på sine russebukser. Alle er forskjellige. Anonymkode: bd981...342 Alle er ikke like, men jeg har ennå ikke opplevd en eneste russ som hadde en ren og luktfri bukse/dress til 17.mai. Russeknutene tilsier at de fleste får alt dette på buksene sine, selv om de ikke søler på seg selv! Sitte i rundkjøringer, sitte under skolepulten, krabbe på offentlig sted = møkk på dressen. Gå med fisk i bånd = fiskelukt. Drikkeknuter fører alltid til søl, enten på seg selv eller andre. Det lukter. Andre kaster opp, og enten du er i nærheten, eller får det på deg fordi du prøver hjelpe/vaske, det kommer på buksa. Du tisser i skogkanten under et russetreff fordi du må på do, og det er lang kø utenfor de porable toalettene, og noen dråper urin havner på dressen. Om du selv mener at det ikke er så ille, se for deg 30 elever i klasserommet, der ingen har vasket buksene sine på 4 uker. Da kan lukten bli ganske så overveldende. Anonymkode: b9dda...48f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #16 Skrevet 24. april 2016 Russ stinker. Sånn er det bare. Det er en del av greia. Heng den til luften hver kveld. Gjerne ute. Anonymkode: 387b4...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #17 Skrevet 24. april 2016 Hvorfor orker folk å ha sex med russ når de er så skitne og illeluktende? Anonymkode: 223d4...075
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #18 Skrevet 24. april 2016 Blir kvalm av tanken på hvor møkkete riss er når de ikke kan vaske buksene. æsj... Anonymkode: 1b3be...69b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #19 Skrevet 24. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir kvalm av tanken på hvor møkkete riss er når de ikke kan vaske buksene. æsj... Anonymkode: 1b3be...69b For å ikke snakke om all den ølprompen som kommer ut av baken deres. Ble samle seg mye tarmbakterier da... Anonymkode: 223d4...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå