AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Har du noen gang vært bombesikker på at noen ikke liker deg og tatt feil? Utrolig vanskelig spørsmål å formulere en tittel til. ..Lov å drømme seg litt bort, selv om jeg vet at karen ikke liker meg. (Uten at han har sagt det.. Så bare vet jeg det. Dere vet hvordan det er ) Titler Anonymkode: 0eb60...6a2
annebanane Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Ja, men da har det vært folk jeg i utgangspunktet ikke kjenner. Altså folk en ser f.eks. på byen. Jeg er fryktelig dårlig på å merke om folk er interessert da om de ikke kommer bort og sjekker meg opp.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Ja flere ganger. Gutter jeg har vært kald mot og derfor ikke turt å gitt meg noe tydelig signal. Så kommer det frem senere at de var keen på meg hele tiden. Anonymkode: c3f7d...c5e
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Når jeg trodde noen mislikte meg hadde jeg rett...alltid! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 41 minutter siden, Jerry Lee skrev: Når jeg trodde noen mislikte meg hadde jeg rett...alltid! Signerer. Men vet også at det ikke behøver å bety at det må fortsette slik. De det gjelder har gjerne sagt det jeg selv har merket "Likte deg ikke til å begynne med, men du må ha forandret deg/ nå som jeg kjenner deg skjønner jeg ikke hvorfor!" En annen venninne fortalte en gang at en i bofellesskapet vårt mislikte meg noe så veldig (noe jeg selv tydelig merket også og ikke fant noen logisk forklaring på) og hun sa noe så hyggelig som "Jeg skjønner faktisk bare ikke hvordan det er mulig å ikke like deg!". Men har også opplevd noen få ganger at mennesker har fått noe i mot meg, etter at de har likt meg tidligere og vi da har hatt en god relasjon. Anonymkode: fb5b0...1ca
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Uekte mennesker som dømmer uten grunn og bare misliker folk er teite, bryr jeg meg lite om. Fake greier bryr jeg meg lite om. Men ellers så har jeg endt opp med å like en eller to stykker gjennom livet (som person, ikke romantikk), fordi jeg synes de har hatt noe i sin tanke når de ikke har likt meg. Spesielt den typen som ikke snakker stygt om deg eller bak ryggen på noen, men tar det opp med den det gjelder eller viser det til deg på et vis. Selvom de kanskje har tatt feil, eller riktig, har jeg respekt for de. Men det er få mennesker av sistnevnte sort. De fleste mennesker tilhører gruppe 1. Anonymkode: 26ad2...87d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Ja. Gutter har virket pissure og hatt småfrekke comebacks, men har vist seg i ettertid at de har hatt interesse for meg. Så utrolig lite sjarmerende med slik oppførsel. Anonymkode: 85133...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå