recursion Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Synes at sexy undertøy på jenter er utrolig fint. Men hvorfor er det så vanskelig å få dama til å bruke det? Hvis dama vil jeg skal ta på noe så gjør jeg det. Uansett. Men hvorfor er det så vanskelig motsatt??
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Har du kjøpt noe til hun da? Spurt om hun ikke kan ta på noe for det vil være så sexy? Vil hun ikke så vil hun ikke. Er ikke så behagelig med sånt undertøy, alt utenom bomull kan gi sopp og det er ikke alle som er komfortable med å kle seg som en stripper heller. Anonymkode: 3d84f...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Fordi det er dyrt med ordentlig og sexy undertøy og det blir ikke en prioritet å kjøpe det for meg når jeg har så mye annet jeg må prioritere, iallefall når jeg er singel. Men hadde mannen kommet med sexy undertøy i gave skulle jeg lett kledd meg opp i det for han ofte! Anonymkode: a5359...3c3 1
Gjest Coolaid Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 12 timer siden, recursion skrev: Synes at sexy undertøy på jenter er utrolig fint. Men hvorfor er det så vanskelig å få dama til å bruke det? Hvis dama vil jeg skal ta på noe så gjør jeg det. Uansett. Men hvorfor er det så vanskelig motsatt?? Fordi en god del jenter og kvinner ikke føler seg sexy i det, og er usikker på sin egen kropp - de er ukomfortabel i det og ser ikke det samme som du ser. Du ser en sexy kvinne i en lekker og sexy innpakking. Jentene ser valker, for stor mage, for tjukke lår osv, og syns det er mye enklere å bare være naken. Jentene tar selvfølgelig feil, men det gjør det som regel alltid i speilet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå