AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hei, Vi har nå vært så uheldig at vår datter kom inn til oss under akten her om dagen. Vi usikre på hvordan vi skal gå fram. Noen som kunne tenke seg og dele erfaring om dette tema? Vi ble nå satt ut av situasjon. Men vi stoppet og fikk henne i seng igjen. Men hvor lenge hun sto der er usikkert. Mvh. Oss uheldige. Anonymkode: 399a5...b96
Gjest supernova_87 Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Hvor gammel er barnet? Det er litt forskjell på om det er en 12-åring eller en 4-åring.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Hvor gammel er barnet? Det er litt forskjell på om det er en 12-åring eller en 4-åring. Ts her, hun er 9år. Beklager at det ikke kom fram Anonymkode: 399a5...b96 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Da er hun nok såpass stor at hun vet hva dere holdt på med. Snakk med henne og spør om hun lurer på hva dere holdt på med når hun kom inn. Lag også en regel om at både dere og hun banker på soveromsdøra dersom hun eller dere vil inn. Eller dere kan låse døra, så slipper dere slike overraskelser igjen. Anonymkode: ef5b4...59f 2
Blackbird Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Kommer an på hvordan dere var i situasjonen syns jeg. Om dere var "rolige" og under dyna, med lyset av, kan dere nok komme unna med at "mamma og pappa koset-samtale". Er det fullt, dirty "show" med åpenlys sex (med lyset på) for datteren syns jeg det er litt værre.. og samtalen bør kanskje vinkles litt annerledes... Men prate med henne bør dere nok. Først og fremst finne ut hva/om hun har sett/om hun har stått der lenge.. det kan jo hende hun nettopp kom inn, var groggy, det var mørkt og hun ikke helt skjønte hva som skjedde..... 2
Nasse1 Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Jeg gikk inn på foreldrene mine da jeg var barn og på en alder da jeg var gammel nok til å forstå hva de holdt på med. Er veldig glad for at de IKKE satt seg ned for å prate med meg om det etterpå. Det ville bare gjort en klein situasjon kleinere. Jeg behøvde ikke en preken etterpå heller om at det lønner banke på først i fremtiden, den leksa tok jeg fint selv. Med mindre datteren deres virker uvanlig brydd, altså utover at det er ekkelt å se mamma og pappa ha sex, og ikke selv tar det opp, tenker jeg det er best å la det være. 5
skruf Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Datteren vår kom også inn på sovereommet mens vi holdt på, var på ca samme alder. Heldigvis var det bare rolig sex under dyna, så hun så ikke noe. Men såklart, hun forsto godt hva vi gjorde på. Jeg avventet litt, men snakket ikke med henne om det. Derimot så informerte hun selv at hun kom ikke til å bare komme inn på soverommet mere uten å evt banke på, for som hun sa: "jeg skjønner at dere har et privatliv"! Og hun har ikke kommet brasende inn på soverommet siden. 4
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Jeg ble fersket av hun eldste jeg er onkel til en gang. Jeg sa bare vi har en voksen lek. Greit for henne. Hun gikk igjenn da og ertet meg litt dagen etter for vi hadde lekt og hun tok oss på fersken.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Jeg "fersket" min mor da jeg var 18, og det var jævlig traumatiserende.. IKKE snakk med henne og begynn å lås døra! Anonymkode: 555af...30b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 For all del ikke snakk om det. Hun har sett, og føler neppe behov for å høre om det også. Anonymkode: 21872...280
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Vi har nå vært så uheldig at vår datter kom inn til oss under akten her om dagen. Vi usikre på hvordan vi skal gå fram. Noen som kunne tenke seg og dele erfaring om dette tema? Vi ble nå satt ut av situasjon. Men vi stoppet og fikk henne i seng igjen. Men hvor lenge hun sto der er usikkert. Mvh. Oss uheldige. Anonymkode: 399a5...b96 Her om dagen, også har du ikke grepet tak i situasjonen der og da, eller påfølgende morgen? Da kan du bare glemme hele saken. Anonymkode: 7cbca...31c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå