Resignert Skrevet 26. april 2016 #21 Skrevet 26. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da vil jeg påpeke at menn som bruker ti minutter på sexen ødelegger for hele opplevelsen, orgasmen og gjør at jeg gradvis mister lyst på sex fordi det er så skuffende. Når skal dere egoistiske guttunger innse at damer er som en gammeldags ovn som trenger lang tid på å bli varm, og ikke som dere en elektronisk ovn som når maxvarme raskt. Det er ikke noe skuffende med det, helt vanlig og noe dere faktisk må regne med. Anonymkode: d7c40...224 Har vel sjelden brukt mindre enn en time i senga, og er heller ikke en egoistisk guttunge på noe vis. Har bare erfart hvor forskjellige kvinner er, og at noen definitivt er mere givende å ha sex med. Akkurat som noen er penere eller mer intelligente enn det andre er. Folk er forskjellige på alle vis, og dermed er noen mer attraktive rent seksuelt. Hvis en mann har potensproblemer eller kommer etter kort tid, så synes vel de fleste kvinner at han er en heller dårlig sexpartnere, ikke sant? Så hvorfor er det ugreit å si at damer som kommer lett er topp, mens de andre er mer eller mindre "OK", men ikke akkurat fantastiske ? 2
Charmander Skrevet 27. april 2016 #22 Skrevet 27. april 2016 (endret) Min liste; I tilfeldig rekkefølge. - Sexy Undertøy - Initiativ - Variasjon (Forskjellige stillinger / Foreplay mm) - Selvsikkerhet i forhold til kropp, liker lite å ha sex med lyset av på grunn av usikkerhet. - At hun er konkret når hun forteller hvordan hun vil ha det - Komme i ansikt/munn/kropp/inni - At hun klorer meg på ryggen f. eks i misjonær. - Glattbarbert - God tid Med foreplay har jeg mange ganger endt opp med å ha sex i 1-1.5t om begge parter skal gjøres "happy" Forstår bare ikke hva guttene driver med når det varer i under 15m. Endret 27. april 2016 av Charmander 2
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. april 2016 #23 Skrevet 28. april 2016 At hun er trygg på seg selv, sier hva hun liker og er ikke redd for å ta kontroll. Må kunne ha sex med lyset på.
Frank5099 Skrevet 28. april 2016 #24 Skrevet 28. april 2016 En dame som har selvtillit nok til å omfavne sin egen underdanighet og frigjøre seg fra sin egen vilje ved at hun gjennom handling viser at hun nyter å utslette seg selv gjennom å bli ydmyket og nedverdiget. En slik dame er deilig å kjøre fitteskallen hennes full av kuk mens hun er bundet og helt hjelpesløs. Digg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #25 Skrevet 29. april 2016 Den 24.04.2016 at 13.15, AnonymBruker skrev: Når jeg slikker henne og hun bøyer seg bakover samtidig som jeg har to fingre inni henne og masserer g-punktet og slikker til hun kommer og hunn knuller meg like etterpå til orgasme to og tre... Anonymkode: 50d33...38c Må bare spørre her... Opplever dere mange kvinner som orker å knulle dere til flere orgasmer etter at hun har kommet selv? Ok, jeg kan klare å få et par orgasmer selv, men må jo si at mye av piffen går ut av meg om den første orgasmen er bra. Og etter en stund da så blir man fort sår og sliten når man ikke er så opphisset selv lengre. Jeg trenger i alle fall en pause da. Jeg leser svært ofte om det der at menn absolutt skal slikke kvinner til orgasme først, og så fortsette og forventer at kvinnene skal komme igjen etterpå, da gjerne med ren penetrering/knulling. Men vi er mange kvinner som overhodet ikke liker eller klarer dette... Derfor tror jeg det er mye fakeing ute å går om det er sånn at dette er "vanlig". Men selvfølgelig er vi alle forskjellige. -kvinne i 30 åra, som aldri gidder å fake. Anonymkode: 2ebc9...99f 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #26 Skrevet 29. april 2016 Den 25. april 2016 at 6.55, Resignert skrev: For min del er damer som kommer når jeg knuller dem det aller mest opphissende som finnes. Og damer som IKKE kommer blir da fort en nedtur. At dama er skikkelig kåt og våt, er og viktig. Litt dirtytalk skader heller ikke Det er supert å like damer som kommer og det er jo det som er mest tennene for begge parter! Men dette er likevel ikke noe vi som kvinner kan "ta til oss som et råd" for å gjøre sexen bra, siden vi ikke selv bestemmer når vi kommer. Skjønner at du bare skrev hva du likte, men tror ikke trådstarter kan ta det til seg som inspirasjon. Anonymkode: 55c57...2c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå